قدرت يادگيري دخترها بيشتر است پسرها؟

آيا دختران قدرت بيشتري براي يادگيري دارند يا پسران؟

تفاوت هاي جسمي در رشد مغز يك دختر و پسر وجود دارد. اما محققان هنوز فكر مي كنند كه اين تفاوت چه تاثيري بر رفتار ، شخصيت و غيره دارد. آنها نمي فهميدند. مثلا؛ دانشمندان مي گويند ناحيه اي از مغز وجود دارد كه پسران را به سمت دستگاه هاي تلفن همراه و دختران را براي آموزش آنها جذب مي كند. البته اين موضوعات هنوز مشخص نشده است.

قدرت يادگيري دخترها بيشتر است پسرها؟

تفاوت هاي زيادي بين آموزش و رشد مغزي دختران و پسران وجود دارد. كودكان به رفتار والدين توجه مي كنند و هنگامي كه نقشي يكسان ايفا مي كنند والدين همجنس خود را انتخاب مي كنند ، بنابراين در نقش دختران ، مادران و پسران كار پدر را انتخاب مي كنند.

يك روانشناس گفت: “دختران مانند بچه هاي خاله و عروسك به بازي مي روند ، اما پسران ترجيح مي دهند با اسلحه و ماشين بازي كنند.”
تفاوت يادگيري دختر و پسر
قدرت يادگيري دختران و پسران
وي اظهار داشت: دختران در مقايسه با پسران به طور عيني و با جزئيات به مسائل و موارد نگاه مي كنند ، به عنوان مثال دختران مسائل رياضي را به صورت رسمي ياد مي گيرند اما پسران به طور كلي با مشكلات روبرو هستند.

تفاوت هاي دختران و پسران را كاوش كنيد

اين روانشناس با اشاره به اضطراب دانش آموزان گفت: دانشجويان دختر با صحبت با دوستان و خانواده ابراز نگراني مي كنند اما پسران با فعاليت بدني اين شرايط را تخليه مي كنند.

قدرت يادگيري دخترها بيشتر است پسرها؟

وي در مورد مسئوليت دختران گفت: دختران مسئوليت خود را در هر حالت روحي ، استرس ، شكست و نظم به تعويق نمي اندازند ، بلكه پسران با اولين استرس و اضطراب ، به دليل فشار زياد و درگيري شديد با چيزي كه ذهن آنها را نگران مي كند ، به تعويق مي اندازند. ” آنها مسئوليت هاي خود را فراموش مي كنند.

وي با بيان اينكه “تفاوت بين مغز بر يادگيري تأثير مي گذارد” ، افزود: در مغز دختران ، نيمكره چپ و راست به هم متصل هستند ، اما در مغز پسران ، اين دو نيمكره اشتراك چنداني ندارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.