آموزش ماساژ جنسي شهواني بدن زن و مرد + ارگاسم از طريق ماساژ واژن

ماساژ جنسي ابزار مناسبي جهت برپاداشتن روابط فيزيكي درزماني ست كه شهوت يكي از دو طرف كم است و يا زماني كه اختلالي جنسي و يا وضعيت فيزيكي خاصي موجود است كه سبب محدوديت و يا جلوگيري از روابط جنسي كامل بين دو طرف مي‌گردد. مثلاً در زناني كه مشكل ارگاسم دارند يا اين‌كه دير به ارگاسم مي‌رسند، ماساژ واژن زن نقش مهمي در تسهيل ارگاسم دارد و در اين امر بسيار كمك‌كننده است.
نقش ماساژ جنسي شهواني بدن در بهبود روابط زناشويياز ماساژ جنسي مي‌توانيد براي شناخت بيشتر بدن همسرتان و نحوه صحيح تحريك و برانگيختگي او استفاده كنيد. از ماساژ به‌عنوان مقدمه‌اي براي عشق بازي بهره ببريد كه در نهايت به رابطه جنسي عميق‌تر باهمسرتان كمك مي‌كند.
يكي از عوارض استرس، كاهش ميل جنسي يا اختلال در عملكرد جنسي است. ماساژ جنسي باعث افرايش ترشح هورمون سروتونين (هورمون مؤثر در كاهش استرس) مي‌شود. ماساژ جنسي به‌عنوان درمان اختلالات جنسي و درمان زود انزالي در مردان تاثيرگذار است. با ماساژ فضاي زناشويي خود را گرم كرده و با اين كار صميميت و ارتباط عاطفي بهتري مي‌سازيد.
 صفر تا صد ماساژ جنسي شهواني بدن زن و مرد + ارگاسم از طريق ماساژ واژنما در ادامه چند مورد از مهم‌ترين فوايد ماساژ جنسي را بررسي كرده‌ايم:
1. ايجاد صميميت جسماني و جنسي
يك زندگي موفق زماني شكل مي‌گيرد كه افراد در كنار عنصر شهوت و تعهد بتوانند از صميميت كافي با يكديگر نيز برخوردار باشند. روانشناسان انواع مختلفي از صميميت را شناسايي كرده‌اند كه از جمله آن‌ها مي‌توان به صميميت شناختي، معنوي، جسماني و جنسي اشاره كرد. فاكتور مهم در صميميت اين است كه زوجين بتوانند زماني را در كنار هم به فعاليت مشتركي بپردازند و هر دو از گذراندن زمان در كنار هم لذت ببرند. ماساژ جنسي با ايجاد فرصتي براي پيوند جسماني عميق‌تر بين زن و مرد، صميميت فيزيكي آن‌ها را افزايش داده و با فراهم كردن شناخت در مورد بدن همسر واكنش‌هاي او، صميميت جنسي را نيز بالا مي‌برد.
2. بهبود مشكلات مرتبط با ميل جنسي در زنان
زنان براي رسيدن به مرحله برانگيختگي جنسي به زمان بيشتري نياز داشته و نمي‌توانند سريعاً به دخول بپردازند. ناديده گيري اين امر مي‌تواند به مرور ميل جنسي زن را كاهش داده و باعث شود كه او براي داشتن رابطه به همسر خود علاقه چنداني نداشته باشد. از همين رو متخصصان سكس تراپي معتقدند كه بايد نقش معاشقه و پيش نوازي را بسيار جدي بگيريد.
هرچقدر كيفيت اين معاشقه بيشتر باشد، زنان برانگيختگي بيشتري را تجربه مي‌كنند. همين امر باعث مي‌شود كه پاسخ‌هاي جنسي بيشتري به همسر خود نشان داده و درنتيجه ميزان لذت جنسي شريك خود را نيز افزايش دهند. ماساژ جنسي مي‌تواند مقدمه بسيار عالي براي شروع معاشقه‌هاي ميان شما و همسرتان باشد. اين مسئله اغلب بي‌ميلي جنسي را كاهش داده، منجر به تجربه تحريكات بيشتر مي‌شود و امكان رسيدن به ارگاسم را تسهيل مي‌نمايد.
3. كاهش استرس‌هاي مرتبط با عملكرد جنسي
بسياري از افراد به دلايل مختلفي نظير كمبود اعتمادبه‌نفس يا داشتن تصوير بدني نامناسب از خود هنگام رابطه جنسي دچار اضطراب شديد مي‌شوند. اين امر در مردان به مشكلاتي نظير اختلال نعوظ يا زود انزالي مي‌انجامد و در زنان نيز باعث عدم تجربه ارگاسم مي‌شود.
ماساژ جنسي شهوان بدن در فضايي آرامش‌بخش، زمينه‌اي را فراهم مي‌كند تا قبل از درگيري در رابطه جنسي، زن و مرد اضطراب‌هاي خود را كاهش داده و از اين طريق عملكرد جنسي خود را بالا ببرند. درواقع اين كار به‌طور غيرمستقيم مي‌تواند در بهبود اختلالات جنسي نيز تأثيرگذار باشد.
اصول نكات مهم ماساژ جنسي و شهواني بدنصفر تا صد ماساژ جنسي شهواني بدن زن و مرد + ارگاسم از طريق ماساژ واژن• بهتر است ماساژ جنسي روي يك پارچه نرم و لطيف و روي زمين انجام شود. تخت خواب‌هاي فنري براي اين كار مناسب نيستند.
• براي انجام ماساژ جنسي بايد محيط شما آسان و امن بوده و نگران آمدورفت سايرين و مزاحمت ديگران نباشيد.
• قبل از شروع ماساژ جنسي دست‌هاي خود را تميز شسته و آن‌ها را گرم‌كنيد.
• مواظب باشيد كه روغن ماساژي كه استفاده مي‌كنيد خيلي گرم يا خيلي سرد نباشد.
• در هنگام ماساژ جنسي ساعت مچي انگشتر و زيورآلات خود را خارج كنيد تا به پوست او آسيبي نرسد.
• هميشه اول روغن ماساژ را روي دست‌هاي خود ريخته بعد به بدن همسرتان بماليد. گاهي اگر روغن يا لوسيون ماساژ را مستقيماً روي بدن بريزيد آزاردهنده خواهد بود.
• از شروع ماساژ جنسي تا پايان آن هيچ‌وقت هر دودست خود را باهم از بدن او برنداريد.
• در حين ماساژ جنسي قسمت‌هاي تحريك‌كننده بدن مثل آرنج و داخل ران‌ها را غلغلك بدهيد.
• پوست او رابين انگشتان خود گرفته و خيلي آرام و به نرمي نيشگون بگيريد.
• با نوك انگشت به نرمي در حين ماساژ جنسي مانند يك پر بدن همسرتان را نوازش كنيد.
• گاهي بدن او را با پشت انگشت نيز نوازش كنيد.
• قسمت باسن و كفل‌هاي او را نوازش كرده و بماليد.
• با كف دستتان شانه و سينه و لگن و زانوي او را بماليد اين كار به تحريك جنسي همسرتان كمك مي‌كند.
• ناخن شست را روي يك سينه و ناخن بقيه انگشتان را روي سينه ديگر قرار دهيد و به‌آرامي فشار دهيد
• ماساژ جنسي شهواني بدن لزوماً فعاليتي جدي نيست؛ اضافه كردن كمي شيطنت مثل غلغلك دادن‌هاي ملايم در حين ماساژ مي‌تواند صميميت بين شمارا افزايش داده و تأثيرگذاري ماساژ را نيز ارتقا دهد.
• ماساژ جنسي بخشي از معاشقه و نوازش همسر محسوب مي‌شود.در همين راستا انجام بوسه‌هاي پي‌درپي، نوازش‌هاي ملايم و زمزمه كردن كلام‌هاي عاشقانه در محيطي كه براي انجام ماساژ آماده‌شده مي‌تواند تا حد بسياري در روحيه و ميل جنسي همسرتان تأثير بگذارد.
مهيا شدن جهت ماساژ جنسياصول مهم در زمان انجام ماشاژ جنسي و شهواني زنان• در هنگام ماساژ جنسي مي‌توانيد يكي از موسيقي‌هاي سبك موردعلاقه خود را انتخاب كنيدهرگاه كه آماده انجام يك ماساژ جنسي و باشكوه هستيد، براي خلق يك جو عاشقانه وقت بگذاريد تا شريك شما بفهمد كه اين يك موقعيت خاص است.
• جهت ايجاد يك محيط خوشبو، دورتادور اتاق را به‌وسيله گل‌هاي خوشبو تزئين كنيد و براي ايجاد يك محيط عاشقانه از تعدادي شمع كمك بگيريد، البته آن‌ها را در فاصله‌اي امن از محل ماساژ قرار دهيد.
• تشك يا سطحي را كه بر روي آن قصد انجام ماساژ جنسي راداريد، به‌وسيله ملحفه‌هاي تميز و پاك پوشانده و همچنين ملحفه‌هاي اضافي و حوله‌هاي تميز براي مواقعي كه شريك شما احساس سرما مي‌كند در كنار خود داشته باشيد.
• به‌عنوان موسيقي پس‌زمينه در ماساژ، يكي از موسيقي‌هاي سبك موردعلاقه خود را انتخاب كنيد، اما مراقب باشيد كه صداي زياد موسيقي سبب برهم خوردن ريتم طبيعي حركات ماساژ شما نشود.
• به‌دقت برنامه و حركات ماساژتان را انتخاب كنيد تا بدين‌صورت هر دو شما احساس آساني كنيد. درصورتي‌كه تمامي لباس‌ها را از تن خارج كرده‌ايد، بايد حرارت اتاق گرم و بدون رطوبت باشد. از داشتن يك محيط شخصي «Privacy» خاطرجمعي حاصل كنيد تا بدين طريق فرد گيرنده ماساژ جنسي قادر باشد تمامي افكار و نگراني‌ها را از خود دور كرده و فرد ماساژ دهنده نيز بتواند تمام توجه خود را معطوف انجام ماساژ نمايد.
•دريك ماساژ جنسي كامل «بر روي تمام بدن»، هر دو شريك به يك زيرانداز محكم مانند يك‌لايه فوتن «Futon»، يا لايه‌اي از اسفنج و يا يك تشك محكم نياز دارند كه بتواند وزن بدن آن‌ها را در زير فشارهاي مالش و حركات ماساژ تحمل كند.
البته پتوهاي تاشده، كيسه‌خواب‌هاي پوشيده شده به‌وسيله ملحفه و يا بالش‌هاي محكم قرارگرفته بر روي زمين نيز كفايت مي‌كنند. حوله‌ها و روغن‌هاي ماساژ جنسي بايد در كنار و معرض شما باشند.

 علت خارش در لبهای بیرونی واژن ممکن است متنوع باشد. یکی از علل اصلی این مشکل می‌تواند عفونت‌های واژنی باشد. عفونت‌های قارچی یا باکتریایی می‌توانند باعث تحریک و التهاب در منطقه لبهای بیرونی واژن شده و این امر منجر به خارش می‌شود. ترشحات غیرعادی، بوی ناخوشایند، و تغییر در رنگ و شکل ترشحات ممکن است نشانه‌های اینگونه عفونت‌ها باشند.

 

علاوه بر عفونت‌های واژنی، عوامل دیگری مانند حساسیت به محصولات بهداشتی، مواد شوینده، یا حتی لباس‌های نایلونی نیز می‌توانند باعث خارش در این منطقه شوند. برخی از افراد ممکن است به مواد شیمیایی حساسیت نشان دهند که با استفاده از صابون‌ها یا اسپری‌های بهداشتی در ارتباط هستند. تغییرات در سطح هورمون‌ها نیز می‌تواند یک عامل مؤثر باشد و در برخی موارد، عوارض جانبی داروها نیز ممکن است باعث خارش در این ناحیه شوند. برای تشخیص و درمان دقیق، توصیه می‌شود با یک پزشک یا متخصص زنان مشورت کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.