خريد يخچال فريزر كوچك

يخچال و فريزر سايد باي سايداين يخچال ها همانطور كه از نامشان پيداست يخچال و فريزر در كنار يكديگر هستند هرچقدر هم كه كوچك باشند. بايد بدانيد كه ظرفيت يخچال فريزر در مدل هاي جديد زياد است ، اما به دليل طراحي عميق دستگاه ، در نگاه اول كوچك به نظر مي رسند. فضاي يخچال آنقدر جادار است كه قابلمه ها و ظروف و انواع ظروف را در آن قرار مي دهد ، اما به فضاي زيادي و البته قيمت بالا نياز دارند.
يخچال و فريزر دو عدديخچال هاي دو نفره نيز بزرگتر از انواع كنار هم هستند و معمولاً به جاي كف كشو دارند و از بيرون زهكشي ندارند. (البته مدل هاي آبريز وجود دارد.) اگرچه اين گروه گاهي شيب سايد باي سايد در نظر گرفته مي شوند ، اما طراحي و كاربرد آنها كمي متفاوت است.


خريد يخچال كوچك اين يخچال ها با نام هاي مختلف مانند "جمع و جور" ، "ميني" يا "هتل" نيز موجود است و براي استفاده در دفاتر كوچك يا خوابگاه ها مناسب است. اين يخچال ها كم هزينه هستند و فضاي كمي را اشغال مي كنند. البته معمولاً در ساخت اين يخچال ها از فناوري هاي خاص يا جديدي استفاده نمي شود. علاوه بر اين ، سر و صدا و مصرف انرژي بالايي دارند ، ذوب مي شوند و اغلب از عملكرد پاييني برخوردار هستند.
در اين يخچال ها ، قسمت معمولاً به عنوان يخچال طراحي شده است كه مي تواند براي يخ زدن غذا و آب استفاده شود. البته انجماد در اين قسمت در دماي نزديك به صفر صورت مي گيرد و براي نگهداري طولاني مدت در حالت انجماد مناسب نيست.


يخچال فريزر از بالا به پايين يا "تركيبي"اين يخچال ها كلاسيك ترين نوع يخچال هستند و براي كساني مناسب است كه فضاي كمي براي اين دستگاه دارند. اين كلاس يخچال براي خانواده هاي كوچكي كه نمي خواهند هزينه زيادي بپردازند ، انتخاب خوبي است.
در اين كلاس دو نوع يخچال وجود دارد: يخچال هايي كه در بالاي يخچال فريزر دارند و در انتهاي يخچال فريزر دارند. البته اگر قصد خريد اين مدل يخچال را داريد ، بايد بدانيد كه نسبت ظرفيت فريزر به يخچال در مدلهاي با فريزر كمتر نسبت به مدلهاي با فريزر بالاتر بيشتر است.
در مدل فريزر زيرين ، براي دسترسي بهتر ، تمام طبقات كشويي بايد كشويي باشند ، اما در مدل فريزر بالايي اين كشوها شكل كف دارند تا هنگام استفاده از آن براي كاربر مشكلي ايجاد نكنند.


يخچال و فريزر به زبان فرانسهمي توان گفت جديدترين و جذاب ترين يخچال و فريزر كه امروزه در بازارها يافت مي شود يك مدل در فرانسه است. اين يخچال ها با دو درب جانبي در بالا و يك يا دو كشو فريزر در پايين ساخته مي شوند. يخچال به زبان فرانسوي تركيبي از محبوب ترين ويژگي هاي مدل هاي مختلف يخچال است و چندين سال است كه يكي از پرفروش ترين لوازم خانگي است.
برخلاف يخچال هاي سنتي ، اين مدل داراي يك فريزر در پايين است ، بنابراين مي توانيد غذاهاي منجمد را كه كمتر به آنها نياز داريد ذخيره كنيد. اكثر يخچال ها در فرانسه داراي كشو در پايين هستند. اما برخي از مدلها داراي دو عدد هستند و برخي از آنها داراي كشوهاي متعدد براي دسترسي آسانتر هستند.
برخي از مدل ها داراي كشو نيز در وسط هستند كه دماي آن را مي توان براي استفاده در قالب يخچال تنظيم كرد.
بدون شك وقتي از وسيع ترين مدل هاي يخچال و فريزر در كنار يكديگر استفاده مي كنيد ، در نگهداري برخي از غذاهاي حجيم با مشكل مواجه مي شويد. تنها راه حل استفاده از يخچال فرانسوي با كشوها و قفسه هاي قابل تنظيم است. در اين مدل مي توانيد ارتفاع و سطوح قفسه ها را با توجه به نياز خود و آنچه مي خواهيد در يخچال قرار دهيد تنظيم كنيد.
علاوه بر همه اين ويژگي ها ، درب مجهز به تنظيمات پيشرفته اي مانند كنترل دماي ديجيتال خارجي ، زنگ درب ، قفسه درها ، روشنايي LED ، كشوي سرويس و تلويزيون است كه مفيد خواهد بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.