نكات مهم در خريد سايه چشم

سايه چشم

سايه چشم محصولي پر طرفدار و سازگار با پوست است كه جلوه زيبايي براي پوست ايجاد مي كند‎

 

چشم ها زيباترين عضو صورت هستند كه در وهله اول به چشم ميخورند، روش هاي مختلفي براي زيباتر كردن چشم ها وجود دارد، سايه چشم چيست يكي ازاين روش ها سايه زدن است كه با دانستن روش درست سايه زدن مي توان چشم ها را زيباتركرد. بنابراين لازم است تا فن و فوت سايه زدن را ياد بگيريم.

سايه چشم محصولي پر طرفدار و سازگار با هر نوع پوستي است كه جلوه زيبايي براي پوست ايجاد مي كند و ضمن يكدست كردن پوست باعث خوش رنگي آن نيز مي گردد. با اين همه براي كساني كه به دنبال تنوع در آرايش و هماهنگي بيشتر مابين اجزاء صورت و پوست خود هستند. سايه چشم يك محصول آرايشي است كه روي پلك‌ها و در زير ابروي هر فرد از آن استفاده مي‌شود.

 

هنگام خريد سايه چشم اگر از آن رنگي كه به پوست شما مي آيد اطمينان نداريد مي توانيد از مشاور پوستي كه اغلب در مغازه هاي لوازم آرايشي هستند كمك بگيريد. هميشه سايه اي را انتخاب كنيد كه رنگ آن متناسب با پوست شما و رنگ چشمتان باشد.

 

هميشه سايه هاي گران قيمت با كيفيت تر نيستند اما در اغلب موارد چنين فكري درست نيست زيرا در سايه هاي گران قيمت تر كه عموما پودر مانند هستند رنگدانه هايي با كيفيت بهتر وجود دارند و اصولا اين سايه ها بادوام تر و ماندگارتر مي باشند. 

 

هنگام خريد حتما از استاندارد و اصل بودن محصول اطمينان خاصل نماييد. بهتر است مغازه ها و فروشگاه هاي معتبر را انتخاب نماييد زيرا لوازم آرايش خصوصا آنهايي كه در ارتباط با چشم هستند بايد با حساسيت انتخاب و خريداري شوند.

 

سايه چشم

سايه ها در رنگها و گونه هاي مختلف يافت مي شوند، كرم ،پودري‎

 

سايه ها در رنگها و گونه هاي مختلف يافت مي شوند، كرم ،پودري.

 

« سايه پودري يا كرم» 

سايه در نوع پودري و كرم موجود است ، نوع استفاده از نوع كرم آسانتر است زيرا شما با يك حركت مي توانيد سايه بزنيد ولي نوع پودري دوام و پوشانندگي بيشتري دارد و اگر به نوع كرم آن علاقه مند هستيد مي توانيد براي افزايش دوام آن ، انرا با سايه پودري مخلوط نماييد. انتخاب اكثر خانم ها سايه مخلوط از اين دو است كه هم استفاده از آن آسانتر و هم دوام خوبي دارد. با اين حال انتخاب به شما بستگي دارد، هر دو را امتحان و ببينيد كدام نوع روي پوست شما بهتر عمل مي كند سپس انتخاب كنيد. 

 

نكاتي براي انتخاب نوع رنگ سايه:

- اگر چشماني روشن داريد دقت كنيد كه كه از سايه هاي هم رنگ با تناژ چشم خودتان استفاده نكنيد و سايه چشمتان رنگ ديگري و يا روشن تر از رنگ چشمتان باشد.به عنوان مثال اگر چشمتان سبز يا آبي هست از سايه چشم سبز يا آبي استفاده نكنيد.اگر چشمتان قهوه اي است مي توانيد از اكثر رنگ هاي سايه چشم استفاده كنيد.ولي اگر چشمتان روشن و يا آبي است رنگ هاي بنفش و ياسي مي تواند مناسب باشد.

 

بهتر است از سايه هاي كم رنگ و مات تر براي روز استفاده كنيد و سايه هاي براق را براي شب بگذاريد.اين سايه هاي براق براي مهماني هايي كه در شب هستند بسيار مناسب مي باشند.

 

- هنگام استفاده از چند رنگ سايه بايد حتما قلموي آرايشيتان را تميز كنيد و يا از چند قلم مو استفاده كنيد.وگرنه آرايشتان خراب مي شود و رنگ هاي سايه با هم مخلوط مي شوند.

 

- اگر مي خواهيد چشمانتان در مركز توجه در صورتتان قرار بگيرند مي توانيد از سايه چشم هاي تيره تر استفاده كنيد و وقتي آرايشي صورتتان تمام شد مي توانيد آرايشي لب ها و جاهاي ديگر صورتتان را كم رنگ تر انجام دهيد.

 

- هنگام استفاده از سايه‌هاي تك رنگ، رنگ بسيار روشن آن را زير ابرو بزنيد و پشت پلك را از تك رنگ استفاده كنيد.

 

- در اكثر اوقات تركيب به اندازه و درست رنگ‌ها و كنار هم چيده شدن آن‌ها با اندكي ادغام مي‌تواند چشم شما را زيباتر و جذاب‌تر كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.