خريد اينترنتي ترمز فرش

ترمز فرش چيست ؟

بسيار پيش اماده كه براي منزل فرشي را خريداري كرده ايد اما مدام در حال فيكس كردن فرش سرجايش هستيد چرا كه فرش روي سراميك سر ميخورد.

اين مشكل اغلب مواقعي اتفاق مي افتد كه فرش در سايزهاي كوچك باشد . مخصوصا براي پادري ها . كناره ها . مشكل سر خوردن فرش روي سراميك حتي گاها خطرناك هم هست و باعث زمين خوردن افراد ميشود .

 

چگونه مشكل سر خوردن فرش را حل كنيم؟

براي حل مشكل ليز خوردن فرش ، وسيله اي به نام ترمز فرش را مي توان در بازار يافت. يك قطعه پلاستيك نرم يا سيليكوني مانند كه از يك طرف چسب دارد.

خريد ترمز فرش

و به فرش مي چسبد و از طرف ديگر ، بسته به جنسيت آن ، فرش را در جاي خود ثابت مي كند. ترمز فرش به صورت متري هم در بازاريافت ميشود.

اما به دليل اينكه داراي چسبي كه از يك سمت روي فرش بچسبد نيست و قطر زيادي كه دارد فرش را برامده جلوه ميدهد عملكرد نوع تكه اي و چسبي را ندارد.

مقاله پيشنهادي براي مطالعه: تبديل عكس به تابلو فرش

مراكز فروش ترمز فرش

ترمزهاي فرش بسته به اندازه و كيفيت محصول در فروشگاه هاي پلاستيك با قيمت هاي مختلف يافت مي شود.

خودتان ترمز فرش بسازيد

همانطور كه گفته شد ترمزهاي فرش از نوعي پلاستيك سيليكوني ساخته مي شوند. چسب حرارتي معمولاً در همه خانه ها يافت مي شود.

قيمت ترمز فرش

شما ميتوانيد به صورت نقطه به نقطه پشت فرش را به چسب حرارتي اغشته كنيد و پس از خشك شدن چسب فرش را پهن كنيد با توجه به تجربه مصرف كنندگان از ترمز فرش در بازار و عدم رضايت آنها به دليل جدا شدن ترمز فرش از پشت فرش به دليل استفاده از چسبهاي بي كيفيت ، بهتر است خودتان دست به كار شويد و به روش فوق فرش خودتان را داراي ترمز فرش كنيد.

۳۱ نشانه عدم علاقه مردان به زنان را بشناسيد!

عدم علاقه مردان به زنان مي تواند علائم مختلفي داشته باشد. البته به سرعت نبايد نتيجه گرفت كه مردان علاقه اي به ديدن يا احساس برخي از اين علائم ندارند ، اما ادامه بسياري از اين علائم در طول زمان مي تواند زنگ خطري براي زنان باشد.

https://topersian.ir/31-نشانه-عدم-علاقه-مردان-به-زنان-را-بشناس/

۱- اصرار بر تغيير ظاهر

اگر مردي كه با او رابطه داريد اصرار دارد كه ظاهر شما را تغيير دهد و شما را مجبور به تغيير به هر قيمتي مي كند ، فقط براي جلب رضايت او ، بدانيد كه او فرد مناسبي براي شما نيست. مرد زندگي شما بايد ظاهر شما را همانطور كه هست بپذيرد.

۲- غفلت از روياها

مرد زندگي شما ممكن است با خواسته هاي شما يا حتي برخي از آنها مخالف باشد ، اما اين بدان معنا نيست كه او آنها را ناديده مي گيرد. شما بايد بتوانيد در مورد روياهايتان با او صحبت كنيد و حتي اگر آنها را قبول نكند ، بايد آنها را بشنود. در واقع مردي كه انتخاب مي كنيد بايد از شما حمايت كند. بنابراين اگر هر بار كه در مورد روياهاي خود با او صحبت مي كنيد و واكنش منفي او را مي بينيد ، بهتر است دور او را خط بكشيد ، در غير اين صورت نبايد روياهايي را كه در ذهن خود داريد ناديده بگيريد.

۳- به حريم خصوصي شما احترام نمي گذارد

اعتماد مهمترين قسمت يك رابطه عاطفي است. جذابيت جسمي او ممكن است شما را به خود جذب كند ، اما در طولاني مدت ، اگر او به شما اعتماد نكند ، رابطه شما ادامه نخواهد يافت. برخي از زوج ها عادت دارند تلفن هاي خود را چك كنند. اگر اين كار بدون اجازه انجام شود ، اشتباه است. بنابراين ، اگر شريك زندگي شما به شما اعتماد نمي كند و حريم خصوصي شما را نقض مي كند ، رابطه شما با او اساساً اشتباه است.

۴- او شما را در مقابل ديگران مقصر مي داند

هيچ رابطه اي وجود ندارد كه در آن اختلاف نظر وجود نداشته باشد. شما با يك ربات رابطه نداريد ، بنابراين در روابط عاطفي شما مواردي پيش مي آيد كه از گفتار و كردار طرف مقابل خشمگين مي شويد. اما اگر در اين شرايط در گروهي قرار داريد ، بايد خود را كنترل كرده و تظاهر كنيد كه رابطه خوبي را با شريك زندگي خود در حالي كه تنها هستيد حفظ كنيد. اگر مرد زندگي شما اينگونه نباشد و در مقابل ديگران با شما رفتار ناخوشايند داشته باشد ، مطمئناً احساس يك بازنده خواهيد كرد ، احساسي كه لياقتش را نداشته و لياقتش را نداريد.

۵- شما براي او اولويت نداريد

طبيعي است! در برهه اي از زندگي ممكن است شما اولين مرد زندگي خود نباشيد ، به عنوان مثال ممكن است مجبور شود وقت بيشتري را با خانواده خود بگذراند يا وقت بيشتري را در محل كار بگذارد. اما اگر اين رفتار دائمي شد ، به عنوان مثال ، او ملاقات خود با شما را لغو مي كند تا در كنار دوستان خود باشيد ، بدانيد كه شما گزينه اول او نيستيد. اگرچه نمي توانيد هر روز برنامه هاي او را اولويت بندي كنيد ، اما به طور كلي ، اين بايد باعث شود شما احساس كنيد كه يكي از مهمترين قسمتهاي زندگي او هستيد ، نه هميشه آخرين انتخاب او. بنابراين اگر احساس نمي كنيد پادشاه زندگي او هستيد ، وقت آن است كه در انتخاب خود تجديد نظر كنيد.

۶- او گفتگوي جدي با شما ندارد

بسياري از مردم از صحبت هاي جدي فرار مي كنند زيرا معتقدند كه اين امر مي تواند منجر به جنگ و نااميدي شود. اما فرار از اين وضعيت هميشه امكان پذير نيست ، زيرا بدون شك اختلافاتي وجود خواهد داشت كه حل نخواهد شد مگر از طريق مكالمه. اگرچه صبر لازم است ، اما در نهايت منجر به حل مسئله مي شود. بنابراين ، اگر مرد زندگي شما دائماً از گفتگو درباره مشكلات جدي زندگي بيزار است ، اين نشانه ضعف اوست. شما به مردي اعتماد نداريد كه شما را در مشكلات تنها بگذارد. شما سزاوار قويترين هستيد.

۷- او ارتباط شما را پنهان مي كند

همه به نوعي با عزيزشان سر و كار دارند. مرد محبوب شما مي تواند دست شما را بگيرد و شما را به تمام دوستان و خانواده اش معرفي كند يا حتي شما را از آنها پنهان كند. اگر طرف مقابل در گروه دوم است ، بايد در احساسات و جديت او در رابطه شك كنيد. شما بايد بپرسيد كه چرا او مخفي شده است. شايد او در رابطه ديگري باشد يا شما را به عنوان زن زندگي خود قبول نكند. به هر دليلي ، شما بايد شخصي را انتخاب كنيد كه با افتخار نشان دهد شما را به ديگران نشان مي دهد.

۸- بازديد از دوستانتان را ممنوع مي كند

در ابتداي رابطه ، هنگامي كه احساس اشتياق زيادي داريد ، ممكن است به راحتي حذف هر نوع نفرت خود را از زندگي خود انجام دهيد ، اما در طولاني مدت اين وضعيت شما را صبور مي كند. صرف نظر از اينكه در چه مرحله اي از رابطه هستيد ، دوستانتان قسمت مهمي از زندگي شما هستند كه هرگز نبايد از آنها غافل شويد. بنابراين اگر كسي مي خواهد آنها را از زندگي شما بيرون كند ، بهتر است آنها را از زندگي خود بيرون كنيد. همه ما به دوستان نياز داريم تا وقت خود را با آنها سپري كنند ، بنابراين كمتر از ظرفيت كامل خود صرف نكنيد.

۹- شما را با ديگران مقايسه مي كند

مقايسه يكي از بدترين رفتارها در هر شرايطي است. به عنوان مثال ، اگر مادر زندگي شما به طور مداوم سبك پخت و پز شما را با مادرش مقايسه مي كند ، يا اگر ظاهر دختران ديگر را نشان مي دهد ، بهتر است اين رفتار را از ابتدا متوقف كنيد. شما شخصيت منحصر به فردي داريد كه هرگز نبايد با مقايسه دست كم بگيريد.

۱۰- با احساسات خود بازي كنيد

شما بايد با مرد مورد نظر خود راحت باشيد. اما اگر طرف مقابل دائماً با احساسات شما بازي مي كند ، به اين معني است كه شما هرگز طعم آرامش در رابطه را نخواهيد چشيد. رفتارهاي مختلف مي تواند به احساسات شما آسيب برساند ، به عنوان مثال اعتماد به نفس شما را از بين مي برد ، تحقير يا تمسخر مي كنيد ، مدام شما را سرزنش مي كند و … اين رفتارها با گذشت زمان شما را افسرده مي كند و اميد به زندگي شما را از بين مي برد. پس هر چه زودتر رابطه خود را با چنين شخصي پايان دهيد و به دنبال مردي باشيد كه شخصيت شما را ارزشمند بداند.

۱۱- غيبتهاي طولاني وجود دارد

يكي از نشانه هاي عدم علاقه مرد به همسرش عدم حضور وي است. ميليون ها مرد در سراسر دنيا كه همسران خود را دوست دارند اغلب دير به خانه مي آيند يا زمان بيشتري را خارج از خانه مي گذرانند. آنها ممكن است بهانه هايي مانند افزايش فشار كار پيدا كنند ، كه باعث مي شود بيشتر كار كنند. برخي از مردان همچنين مي گويند كه براي حفظ سلامتي بيشتر به ورزشگاه مي روند. اما نكته مهم اين است كه اكثر مردان به سختي مي توانند با تغيير احساسات خود كنار بيايند و به جاي مواجه شدن با مشكل ، سعي مي كنند از شرايط پنهان شوند.

۱۲٫ عدم علاقه بديهي است

نشانه بارز ديگر اين است كه او علاقه كمتري به وقايع زندگي روزمره شما ندارد. او خود را به زحمت نمي اندازد كه روز شما چگونه است. او همچنين ديگر نمي خواهد در مورد سرگرمي ها يا سرگرمي هاي شما اطلاعاتي كسب كند. قبلاً ، وقتي شوهرتان واقعاً شما را دوست داشت ، علاقه زيادي به كارهاي شما در زندگي روزمره داشت. وقتي احساس مي كنيد شوهرتان ديگر در زندگي شما دخيل نيست ، معمولاً نشانه خوبي نيست.

۳۱ نشانه عدم علاقه مردان به زنان را بشناسيد!

۱۳- احساس نزديكي به شما نمي كند

31 نشانه عدم علاقه مردان به زنان را بشناسيد!

تغيير بارز ديگري كه به زودي مشاهده خواهيد كرد ، سطح صميميت شماست. در نحوه تعامل جسمي او با شما تغييراتي ايجاد خواهد شد و به تدريج دور خواهد شد. اين مي تواند معناي زيادي داشته باشد كه شما ديگر به شوهر خود اهميت نمي دهيد و او احتمالاً ديگر شما را دوست ندارد. با اين حال ، هميشه اينطور نيست و خيلي احمقانه است كه خيلي زود به چنين نتيجه اي برسيد.

۱۴ – دوستت دارم ، او متوقف شد

مرد متاهلي كه ديگر نمي گويد “دوستت دارم” احتمالاً علاقه اش به همسرش را از دست داده است. در حالي كه يك مرد عاشق يك زن است ، او هر از گاهي مي گويد “دوستت دارم”. وقتي شوهرتان به شما علاقه مند مي شود ، چند روز بعد مي گوييد “دوستت دارم”. اگر شوهر شما ابراز عشق خود را متوقف كرده است ، پس بايد مشكلي وجود داشته باشد.

۱۵٫ او كمتر با شما تماس خواهد گرفت

آيا اخيراً اغلب به او زنگ مي زنيد يا پيام مي دهيد و او ديگر تماس نمي گيرد يا به شما پيام نمي دهد؟ در ابتداي رابطه ، او اغلب براي شنيدن صداي او با شما تماس مي گرفت. اگر اكنون به ندرت تماس مي گيرد ، بديهي است كه مانند گذشته نمي خواهد با شما ارتباط برقرار كند. اگر او به تماس ها پاسخ نمي دهد يا به پيام هاي متني شما پاسخ نمي دهد ، يا جواب دادن خيلي طولاني مي شود ، به اين معني است كه ديگر اولويت اصلي او نيستيد.

در برخي موارد ، اين مي تواند نشانه خيانت باشد ، به خصوص اگر او مدت طولاني تلفن همراه خود را خاموش كند و شما به آن دسترسي نداشته باشيد. مواظب پرچم هاي قرمز آشكار و دروغين يك خائن باشيد: اگر او از تلفن خود در دستشويي استفاده مي كند يا وقتي در آن نزديكي هستيد آن را از شما پنهان مي كند ، از چيز ديگري آگاه است!

۱۶٫ او شما را تحسين نمي كند

اين يك تغيير بسيار ظريف در رفتار انسان است وقتي كه او ديگر شما را دوست ندارد. او ديگر شما را تحسين نخواهد كرد ، بلكه در عوض اغلب از شما انتقاد مي كند يا به سادگي بي تفاوت رفتار مي كند. روزي كه رابطه شما عالي پيش رفت ، او معمولاً حتي در كارهاي كوچك نيز شما را تحسين مي كرد. وقتي شوهرتان علاقه شما را از دست مي دهد ، بيشتر شكايت مي كند و حتي ممكن است به شما احترام نگذارد. اگر او به عمد شروع به آزار رساندن به شما كند ، اين يك نشانه بسيار قوي است كه علاقه خود را از دست داده است.

۱۷- هميشه از جانب خود اشتباه كنيد

يكي ديگر از علائم عدم علاقه زن يا مرد به همسرش اين است كه او وي را مسئول هر مشكل كوچك و بزرگي مي داند و دائما او را سرزنش مي كند. در واقع ، اگر زن يا مردي به همسرش علاقه مند باشند ، به جاي سرزنش همسرش ، سعي مي كند از او حمايت كند و به او كمك كند تا گام به گام مشكلات را حل كند.

۱۸- هر از گاهي هديه ندهيد

اگر روز تولد يا سالگرد ازدواج شوهر خود را به ياد نداريد ، اين وضعيت نگران كننده اي است. هديه دادن بازتاب عشق و علاقه براي گيرنده است اما كمي آزار دهنده است زيرا شوهرتان تولد شما را به ياد نمي آورد. البته در بعضي موارد ، به دليل حجم كار و فكر ، مردان موارد را فراموش مي كنند ، اما عاشق به محض يادآوري ، غرامت را جبران مي كند.

قدرت يادگيري دخترها بيشتر است پسرها؟

آيا دختران قدرت بيشتري براي يادگيري دارند يا پسران؟

تفاوت هاي جسمي در رشد مغز يك دختر و پسر وجود دارد. اما محققان هنوز فكر مي كنند كه اين تفاوت چه تاثيري بر رفتار ، شخصيت و غيره دارد. آنها نمي فهميدند. مثلا؛ دانشمندان مي گويند ناحيه اي از مغز وجود دارد كه پسران را به سمت دستگاه هاي تلفن همراه و دختران را براي آموزش آنها جذب مي كند. البته اين موضوعات هنوز مشخص نشده است.

قدرت يادگيري دخترها بيشتر است پسرها؟

تفاوت هاي زيادي بين آموزش و رشد مغزي دختران و پسران وجود دارد. كودكان به رفتار والدين توجه مي كنند و هنگامي كه نقشي يكسان ايفا مي كنند والدين همجنس خود را انتخاب مي كنند ، بنابراين در نقش دختران ، مادران و پسران كار پدر را انتخاب مي كنند.

يك روانشناس گفت: “دختران مانند بچه هاي خاله و عروسك به بازي مي روند ، اما پسران ترجيح مي دهند با اسلحه و ماشين بازي كنند.”
تفاوت يادگيري دختر و پسر
قدرت يادگيري دختران و پسران
وي اظهار داشت: دختران در مقايسه با پسران به طور عيني و با جزئيات به مسائل و موارد نگاه مي كنند ، به عنوان مثال دختران مسائل رياضي را به صورت رسمي ياد مي گيرند اما پسران به طور كلي با مشكلات روبرو هستند.

تفاوت هاي دختران و پسران را كاوش كنيد

اين روانشناس با اشاره به اضطراب دانش آموزان گفت: دانشجويان دختر با صحبت با دوستان و خانواده ابراز نگراني مي كنند اما پسران با فعاليت بدني اين شرايط را تخليه مي كنند.

قدرت يادگيري دخترها بيشتر است پسرها؟

وي در مورد مسئوليت دختران گفت: دختران مسئوليت خود را در هر حالت روحي ، استرس ، شكست و نظم به تعويق نمي اندازند ، بلكه پسران با اولين استرس و اضطراب ، به دليل فشار زياد و درگيري شديد با چيزي كه ذهن آنها را نگران مي كند ، به تعويق مي اندازند. ” آنها مسئوليت هاي خود را فراموش مي كنند.

وي با بيان اينكه “تفاوت بين مغز بر يادگيري تأثير مي گذارد” ، افزود: در مغز دختران ، نيمكره چپ و راست به هم متصل هستند ، اما در مغز پسران ، اين دو نيمكره اشتراك چنداني ندارند.

اختلاف سن در ازدواج از چه قدر به بالا بد است؟

آن روزهايي كه مردان ۱۰ تا ۲۰ سال از زنان بزرگتر بودند گذشته است. امروزه آنچه در ازدواج هاي امروزي بيشتر به چشم مي خورد اختلاف سني بين دختري در همان سن يا بالاتر از پسر است. مسئله بسيار مهمي كه امروزه در ازدواج معمول است.

اختلاف سن در ازدواج از چه قدر به بالا بد است؟

به گزارش اقتصاد آنلاين به نقل از مشرق؛ اختلاف سني عاملي است كه اختلافات زناشويي را در كنار اختلافات اخلاقي ، فردي و جسمي عميق مي كند. نكته مهم در اينجا اين است كه اختلاف سني زن و مرد نبايد به حدي باشد كه باعث ايجاد شكاف بزرگي در مشكلات اصلي زندگي آنها مانند اعتقادات و ارزش ها ، برقراري ارتباط با اقوام و دوستان ، سرگرمي و سرگرمي به دليل بزرگ بودن تفاوت در نگرش ها. در اين مناطق ، اين امر منجر به اختلاف يا دلسردي در زندگي زناشويي مي شود.

اختلاف سني زياد ، همراه با بلوغ فكري و بلوغ پايين زن و شوهر ، مي تواند مشكلات جدي و مهمي در رابطه ايجاد كند ، به رابطه زناشويي آسيب برساند و آنها را از مسير اصلي خود دور كند.

فرقي نمي كند زن باشيد يا مرد ، اختلاف سني زياد مي تواند براي شما در ازدواج مشكل ساز شود. عقل سليم چنين مي گويد ، اما تفاوت سني چقدر بد است؟

يكسان بودن يا نبودن

تعريف تفاوت سني و پذيرش آن كاملاً به فرهنگ و تربيت خانوادگي بستگي دارد. در رابطه با ازدواج ، در صورت تأمين نيازهاي اساسي و اطمينان از شناخت متقابل ، نمي توان فاصله سني را به عنوان يكي از عوامل اصلي و عناصر اميد به زندگي در نظر گرفت. با اين حال ، هرچه اختلاف سني زن و مرد كمتر باشد ، درك بهتري از يكديگر خواهند داشت.

هرچه زن و مرد سالم و قويتر باشند ، رابطه و ازدواج نيز قويتر خواهد بود.

يكي از معيارهاي انتخاب همسر ، هماهنگي و تناسب بين زوجين از نظر سن است. با اين حال ، افرادي كه از نظر سني نزديك هستند از همان تجربيات و خاطرات برخوردارند و براي درك آنها پيشينه فرهنگي مشابهي دارند. دختر و پسر در سن ازدواج بايد از نظر فكري در يك سطح باشند. اختلاف سني در فرهنگ ما مهم است ، اما ميزان آن توسط هيچ علم و منطقي به طور قطعي تخمين زده نشده است.

در چه سني اختلاف سني زياد خطر بيشتري دارد؟

بسته به اينكه كدام زن و مرد در ازدواج از راه دور “بله” بگويند ، خطرات اختلاف سني افزايش يا كاهش مي يابد. به طور كلي ، ازدواج در نوجواني و اوايل نوجواني به دليل تصميمات عاطفي طرفين و اقدامات احساسي آنها در انتخاب همسر ، چه براي دختران و چه براي پسران ، صرف نظر از سن ، توصيه نمي شود.

به عبارت ديگر ، شرايط و لحظات مهم در ازدواج دختر ۱۳ ساله اي كه ۱۱ سال از همسرش بزرگتر است ، كاملاً متفاوت از شرايط ازدواج دختر ۲۷ ساله و ۳۸ ساله است – كودك پير البته ، اختلاف سني زياد در ازدواج هايي كه طرفين ، به ويژه دختر ، به نوعي از ثبات و بلوغ عاطفي ، عاطفي ، شخصي ، اخلاقي و جسمي رسيده اند و مي توانند از طريق يك خط ثبات مديريت عاطفي حركت كنند ، تعداد بسيار كمتري وجود دارد خطرات

اختلاف سن در ازدواج از چه قدر به بالا بد است؟

اختلاف سني در ازدواج با اختلاف ده سال

در فرهنگ ايراني هميشه رسم بوده كه مرد از نظر سن از همسر خود بزرگتر است و از طرف ديگر به دليل نحوه شكل گيري شخصيت هاي زن و مرد و اختلافات رفتاري و بلوغ ، هميشه اعتقاد بر اين بوده است كه مردان مسن تعادل ايجاد مي كنند. اما اگر همين اختلاف سني افزايش يابد و حدود ده سال يا بيشتر باشد ، مي تواند منجر به اختلاف در زندگي زناشويي شود. لازم به ذكر است كه اين اختلاف سني ، به ويژه در ميان جوانان ، ممكن است بيشتر از افراد ميانسال يا مسن باشد. به عنوان مثال ، هنگامي كه يك مرد هفتاد ساله با يك زن پنجاه و پنج ساله ازدواج مي كند ، تفاوت بين آنها كمتر از زماني است كه يك دختر ۲۰ ساله با يك مرد ۳۵ ساله ازدواج مي كند. طبيعتاً يك دختر ۲۰ ساله هنوز در اوايل نوجواني است و نگراني ها و ميزان تفكر او با مرد ميانسال متفاوت است و ممكن است اختلاف بين آنها بيشتر باشد.

معمولاً اختلاف سني در ازدواج بيش از ۱۰ سال مي تواند نقش ها را با گذشت زمان تغيير دهد ، اين تغيير نقش ها دو شكل مشترك دارد. نقش معلم ، دانش آموز و نقش والدين ، ​​كودك. همسرهايي كه سن بالاتري دارند و اين اختلاف بيش از ده سال است ، مي تواند به دليل تجربه بيشتر و رفتار محتاطانه نقش همسرشان كاهش يابد ، و نقش معلم و والدين جايگزين و تأكيد شود ، اين مشكل مي تواند در زوج هاي جوان بروز كند خيلي كم داشته باش

وقتي خواستگارمان از ما دور است

در نظر گرفتن نكات زير مي تواند به شما كمك كند تا تصميمات راحت تري درباره آنچه كه براي ازدواج شما اتفاق مي افتد بگيريد.

۱- مجذوب اختلاف سني نشويد

تعجب نكن واقعاً مي توانيد مجذوب اختلافات بين خود و نامزد بالقوه خود شويد. شايد شنيده باشيد كه گفته مي شود افرادي كه با يكديگر مخالفت مي كنند ، جذب يكديگر مي شوند. اين تا حدودي درست است. اگر از نامزد بالقوه خود بسيار كوچكتر هستيد ، ممكن است مجذوب بلوغ و موفقيت او و همچنين حمايتي باشيد كه مي تواند از او ارائه دهد.

از طرف ديگر ، اگر از نامزد احتمالي خود بسيار بزرگتر باشيد ، ممكن است مجذوب جواني وي شويد و فراموش كنيد كه اين مسئله در طولاني مدت آزار دهنده است. مطالعات متعدد در مورد شباهت ها يا اختلافات بين زوجين نشان مي دهد ، برخلاف تصور رايج ، زوجيني كه از نظر متغيرهاي مختلف شباهت بيشتري به هم دارند از ازدواج رضايت بيشتري دارند.