نحوه شيك پوشي در دوران بارداري



تكنيك شيك پوشي در بارداري, لباس پوشيدن در بارداري

براي انتخاب لباس در دوران بارداري بهتر است به جز راحتي، به شيك بودن آن هم توجه كنيد


بعضي از خانم‌ها زمان بارداري، مدل و زيبايي لباس را فراموش مي‌كنند در حالي كه موقع انتخاب لباس در اين دوران بهتر است به جز راحتي، به شيك بودن آن هم توجه كنيد.


مثلا بد نيست بدانيد لباس هفته چهاردهم براي هفته نهم مناسب نيست يا در دو سه ماه اول كدام لباس‌ها مي‌تواند تا حدي انحناي شكم را بپوشاند. يك طراح لباس چند راهكار ساده براي شيك‌پوشي و خوش لباسي در مراحل مختلف دوران بارداري ارائه داده است. با ما همراه باشيد.

سه ماه اول بارداري منهاي لباس‌هاي تنگ
يشتر خانم‌ها دوست ندارند تا پيش از دو ماهگي ديگران متوجه بارداري آنها شوند. پس بايد لباس‌هاي خيلي تنگ و چسبان را كنار بگذاريد، نگاهي به كمد خود بيندازيد و لباس‌هايي را انتخاب و استفاده كنيد كه روي شكم، باسن و ران‌ها را مي‌پوشانند؛ مثلا ژاكت‌هاي ريزبافت، دامن‌هايي كه در بالا تنگ و پايين گشاد هستند يا پيراهن و تي‌شرت‌هاي پوشيده بپوشيد. اين لباس‌ها باعث مي‌شوند چند كيلو اضافه وزنتان خيلي به چشم نيايد.

همچنين تاپ‌هاي بلوز دار يا بلوزهايي كه كمربند دارند از ديگر انتخاب‌هاي مناسب سه ماه اول بارداري هستند. يادتان باشد پارچه لباس‌هاي شل روي شكم مي‌افتد اما استفاده از يك كمربند باعث مي شود لباس خوش دوخت‌تر به نظر برسد و خيلي گشاد و آويزان نباشد. با اين نوع بلوزها مي‌توانيد شلوار جين بوت كات (دمپا) بپوشيد تا كاملا شيك به نظر برسيد.

براي پوشيدن لباس‌هاي بارداري آماده نيستيد!
بعد از چند ماه مشكل اينجاست كه شكم خانم باردار به قدري بزرگ شده كه لباس‌هاي پيش از بارداري ديگر اندازه او نيستند. بعد از اين بايد گزينه‌هاي جديدي به كمد لباس خود اضافه كنيد؛ مثلا كمربندهاي كشي يا باندهاي مخصوص بارداري بخريد كه بالاي شلوار بسته مي‌شوند و هيچ دكمه يا زيپي ندارند. چنين كمربندهايي شلوار جين را بدون دكمه نگه مي‌دارند و كسي هم متوجه اين تغيير نمي‌شود. در شرايط اضطراري مي‌توانيد از باندهاي كشي استفاده كنيد و آن را در سوراخ دكمه بپيچانيد تا كاربرد مشابه آن را داشته باشد.

مشكلي به نام تپلي!
در ماه‌هاي اول تصور مي‌كنيد كه چاق و تپل به نظر مي‌رسيد اما هنوز براي اين نگراني‌ها زود است. در اين مرحله كمي چاق مي‌شويد ولي آن قدر نيست كه به خاطر آن ناراحت باشيد. براي اينكه اعتماد به نفس خود را از دست ندهيد بهتر است لباس تنگ نپوشيد چون به هيچ وجه زيبا نيست. همچنين از پوشيدن بالاتنه‌هاي پر چين خودداري كنيد. به عنوان مثال دنبال تاپ‌هايي باشيد كه كوتاه نيستند و همچنان شما را روي فرم نشان مي‌دهند. حتي تونيك انتخاب مناسبي است چون شانه و بازوهاي شما را مي‌پوشاند و باعث مي‌شود اضافه وزن‌تان كمتر ديده شود.

لباس بارداري به شرط سايز مناسب!
هر چند دوران بارداري با اضافه وزن همراه است اما اين چاق شدن نبايد اعتماد به نفس شما را از بين ببرد. از طرفي به عنوان يك خانم باردار هرگز، هرگز و هرگز دنبال لباس‌هاي گشاد و بي‌قواره نباشيد بلكه لباس حاملگي منطبق با سايز و سليقه‌تان بخريد. بد نيست بدانيد اينترنت پر است از عكس‌هاي لباس‌هاي بارداري زيبا و البته مناسب مهماني و عكس‌هاي آتليه‌اي.

 

 

 

منبع : ninisite.com


آشنايي با معماي شلوار ، جوراب و كفش



اصول انتخاب شلوار و كفش و جوراب, بهترين رنگ جوراب و كفش

وقتي جوراب متناسب با كفش يا شلوار نباشد وقتي ديده شود خيلي بد جلوه مي دهد


هميشه نكات كوچكي تو زندگي وجود دارند كه به ما مي توانند تو هرزمينه اي كمك كنند مد و لباس هم از اين قاعده جدا نيست و كوچكترين نكات به خوش پوشي ما خيلي كمك مي كنند از يك دكمه گرفته تا يك گره كروات حتي دستمال جيب اما من در اين مطلب از قسمتي مي خواهم بگويم كه شايد خيلي ها كوچكترين توجهي به آن ندارند منظورم جوراب هاست كه خيلي ها مي گويند ديده نمي شود يا كم ديده مي شود ولي من به اين نتيجه رسيدم خيلي مي تواند مهم باشد حتي اگر كم ديده شود.

وقتي همين جوراب متناسب با كفش يا شلوار نباشد وقتي ديده شود خيلي بد جلوه مي دهد و آن وقت متوجه مي شويم كه چقدر مهم هستند كفش و جوراب ركاب شلوار به حساب مي آيند تصور كنيد با يك شلواره تيره و كفش مشكي جوراب سفيد به پا داشته باشيم و يك لحظه هنگام نشستن و يا برخاستن ديده شود اگر دقت كنيد خيلي بد و زشت به نظر مي رسد آن وقت است كه اگر به شيك پوشي اهميت بدهيد متوجه مي شويد با چه مشكل بدي مواجه شديد پس دقت كنيد.

 

نحوه ست كردن جوراب و شلوار,معماي شلوار جوراب و كفش

هميشه در نظر داشته باشيد كه جورابتان تيره تر از شلوارتان باشد


من خودم با اين مشكل مواجه شدم و چون فكر كردم شما هم دچار اين موضوع بشويد بد نديدم در اين مورد برايتان بنويسم.

اول اينكه هميشه در نظر داشته باشيد كه جورابتان تيره تر از شلوارتان باشد البته با توجه به رنگ شلوار يك مثال مي زنم تا بهتر متوجه بشويد مثلا وقتي شلوار آبي مي پوشيد سعي كنيد جورابتان آبي پرنگ و يا بهتر است سرمه اي باشد اگر شلوار طوسي به پا داريد از جوراب زغالي يا خاكستري تيره استفاده كنيد در مورد شلوار سياه يك قانون وجود دارد فقط رنگ مشكي.

هميشه در مورد رنگ قهوه اي دقت كنيد جورابتان يك درجه تيرتر از كفشتان باشد تا زيبا به نظر برسد.

حالا وقتي از شلوار راه راه، كت و شلوار راه استفاده مي كنيد با توجه به طرح راه راهش مي توانيد يك رنگ از راه راهش را انتخاب كنيد و درجه تيره تر آن را به پاكنيد.

حالا به اين نكات در مورد كفش و شلوار دقت كنيد
شلوار آبي يا سرمه اي با كفش قهوه اي و مشكي
شلوار طوسي و طيف اين رنگ با كفش قهوه اي و مشكي
شلوار قهوه اي فقط با كفش قهوه اي
شلوار مشكي فقط با كفش مشكي
اين ها ساده ترين اصولي هستند كه مي تواند شما را شيك تر نشان بدهد

نكاتي براي انتخاب كفش و شلوار, نكته هاي انتخاب جوراب و شلوار

در مورد رنگ قهوه اي دقت كنيد جورابتان يك درجه تيرتر از كفشتان باشد تا زيبا به نظر برسد


كفش شلوار
هميشه استثنا هم وجود دارد بطور مثال يكي دو سالي مي شود كه در دنياي فشن جوراب هايي با رنگ و طرحهاي مختلف و گاهي عجيب در روند مد باب شده كه بيشتر توصيه مي كنم در تيپ هاي اسپرت و يا استريت استايل استفاده كنيد اگر به پيروي از روند مد علاقه مند هستيد. شيك بودن حق شما است.    

 

 

بهترين رنگ براي انتخاب جوراب,بهترين رنگ شلوار و جوراب

جوراب هايي با رنگ و طرحهاي مختلف در تيپ هاي اسپرت و يا استريت استايل استفاده كنيد

آشنايي با يقه هاي لباس شب

در اين صفحه پيشنهاداتي براي شما جهت انتخاب يقه داريم. اين مدل ها، يقه هايي است كه سلبريتي ها در مراسم ها و مهماني هاي رسمي مي پوشند. مدل هاي يقه,مدل يقه هاي مهماني شب مدل يقه هايي كه سلبريتي ها در مراسم ها و مهماني هاي رسمي مي پوشند منبع : yakhdarbehesht.com گيفت كارت ارزان/تحويل آني وپشتيباني

تصاوير پيشنهادهاي شاد برندهاي معروف



dolce & gabbana .1
بچه‌هاي خاص

 

معرفي برندهاي معروف, پيشنهاد هاي شاد برندهاي معروف

برند ايتاليايي دلچه‌اندگابانا، طرح‌هاي رايج در مدل‌هاي زنانه را به دنياي كودكانه آورده است


اگر اين روزها در تدارك يك لباس عروسي يا ‌مهماني رسمي براي دختر خود هستيد، قبل از هر انتخابي نگاهي به مدل‌هاي كودكانه «دلچه‌اندگابانا» بيندازيد. اين برند ايتاليايي، طرح‌هاي رايج در مدل‌هاي زنانه را به دنياي كودكانه آورده است. در مدل‌هاي اين شركت مي‌توان تركيب تور و پارچه و استفاده از پارچه با گل‌هاي درشت را ديد. در اين مجموعه لباس‌ها و كفش‌ها هم با هم ست شده‌اند يعني از همان پارچه كار شده در لباس براي دوخت كفش هم استفاده شده است.

shanghai tang .2
نسل جديد عينك

پيشنهاد برندهاي معروف,آشنايي با برندهاي معروف

جديدترين محصول شركت شانگهاي تنگ عينك هاي آفتابي گردي هستند كه در دو فرم طراحي شده‌اند


در ميان محصولات بي‌پايان چيني، محصولات لوكس و مرغوبي هم توليد مي‌شوند؛ مثل كالاهايي كه در شركت طراحي «شانگهاي تنگ» ساخته مي‌شود. جديدترين محصول اين شركت، عينك‌هاي آفتابي گردي هستند كه در دو فرم طراحي شده‌اند. هر دو مدل شيشه‌هاي گرد با فرم كائوچويي دارند؛ در يك نمونه، نوار فلزي و در مدل ديگر يك صفحه صاف كائوچويي به بالاي عينك اضافه شده است. تنوع اين عينك در رنگ شيشه و فرم هم از جذابيت‌هاي آن است. شيشه سبز، آبي، زرد با فرم سفيد، مشكي و قهوه‌اي را مي‌توان در اين مجموعه ديد.

lierac .3
آبرساني حرفه اي

معرفي برندهاي معروف, پيشنهاد هاي شاد برندهاي معروف

پوست‌هاي خشك، خيلي خشك، حساس، مختلط و چرب محصولات متفاوتي از ليراك را استفاده كنند


اگر احساس مي‌كنيد پوست‌تان نشاط هميشه را ندارد و از كم‌آبي رنج مي‌برد، مي‌توانيد جديدترين محصول ليراك را امتحان كنيد؛ محصولي حرفه‌اي در آبرساني به پوست. سري محصولات هيدراكرونوپلاس به روند آبرساني طبيعي در سطح و عمق پوست كمك مي‌كنند تا رطوبت و جواني پوست حفظ شود. پنج محصول در اين مجموعه هست كه بايد با توجه به نوع پوست خود انتخاب كنيد. ليراك در مجموعه هيدراكرونوپلاس براي پوست‌هاي خشك، خيلي خشك، حساس، مختلط و چرب محصولات متفاوتي دارد.

dunhill .4
از خودرو به مد

معرفي پيشنهادهاي شاد برندهاي مختلف,طراحي هاي شاد برندهاي معروف

محصول جديد شركت دانهيل كيف و كيف پول چرمي مناسب افراد پردغدغه و درگير است


شركت انگليسي «دانهيل» كه به دليل قدمتش در دنياي مد نياز به معرفي ندارد، يك مجموعه جديد كيف و كيف پول را طراحي كرده كه مناسب افراد پردغدغه و درگير است؛ كساني كه به دليل رفت و آمدهاي زياد كيف‌هاي‌شان به سرعت خراب مي‌شود. در توليد اين كيف‌ها از نوعي چرم استفاده شده كه در فضاهاي داخلي ماشين مثل داشبورد استفاده مي‌شود. اين چرم، مقاوم‌سازي شده؛ به گونه‌اي كه ضدخش و ضدآب است و مقاومت بالايي در برابر حرارت دارد. يك مدل كيف دستي زنانه، يك مدل كيف مدارك و سه مدل كيف پول، البته در رنگ‌هاي مختلف اين مجموعه را تشكيل مي‌دهند.

5. saint lauren
كوچولوي تازه وارد

آشنايي با برندهاي معروف, معرفي برندهاي معروف

شركت سن لورن هم به زودي كيف‌هاي كوچك دوشي در رنگ‌هاي متنوع خود را عرضه مي‌كند


حالا كه بازار كيف‌هاي كوچك رو دوشي گرم است و خانم‌ها به اين نتيجه رسيده‌اند كه اين مدل كيف راحت‌تر و كاربردي‌تر از نمونه‌هاي بزرگ رو دستي است، اغلب برندها دست‌ اندركار توليد چنين كيف‌هاي كوچكي شده‌اند. برند «سن لورن» هم به زودي كيف‌هاي كوچك دوشي خود را عرضه مي‌كند. اين كيف‌ها كه در رنگ‌هاي متنوعي چون زرد، آبي، سرخابي، قرمز و. . . توليد شده‌اند، دسته‌هاي بلند فلزي به رنگ نقره‌اي و طلايي دارند؛ كيف‌هاي زبانه‌داري كه فرم كيف‌هاي محبوب شنل را به خاطر مي‌آورند.

6. adidas
دنياي شاد و رنگي

پيشنهاد هاي شاد برندهاي معروف,معرفي پيشنهادهاي شاد برندهاي مختلف

برندهاي اسپرت هم از پارچه هاي طرحدار براي انواع پوشش ها استفاده كرده اند


اين روزها كه پارچه‌هاي طرحدار بازار گرمي دارند و در انواع پوشش از لباس تا كيف و كفش به كاربرده مي‌شوند، برندهاي اسپرت هم دست به كار شده‌اند و كفش‌هايي را روانه بازار كرده‌اند كه طرح‌هاي رنگي و شاد در آنها به چشم مي‌خورد. اين نمونه كفش‌هاي خوشحال را مي‌توان در جديدترين محصولات برندهاي ورزشي مثل نايك و آديداس ديد.

7. H&A  collection
طرحي براي خانه امروز

معرفي برندهاي معروف, پيشنهاد هاي شاد برندهاي معروف

شركت اچ ‌اند ‌اي كوسن هايي با طرح هاي خلاقانه و اسپرت را طراحي كرده است


در خانه‌هاي امروزي و دكوراسيون‌هاي مدرن، ديگر كوسن‌هاي ريشه‌دار و مخملي جايي ندارند. خانه‌هاي امروزي به دليل دكوراسيون‌هاي اسپرت و ساده‌تر نياز به كوسن‌هايي با طرح‌هاي خلاقانه دارند؛ همان كاري كه خانه طراحي «اچ ‌اند ‌اي» انجام داده است. اين برند ايراني، دنيايي از كوسن‌ها با رنگ‌هاي متفاوت و طرح‌هاي خلاقانه را پيش روي مخاطبانش گذاشته است؛ طرح‌هاي قديمي ايراني كه در كاشيكاري‌ها مورد استفاده قرار مي‌گرفت تا طرح‌هاي مدرن و امروزي را مي‌توان در كارهاي اين گروه ديد.

8. loewe
ابتكار در طراحي

پيشنهاد برندهاي معروف,آشنايي با برندهاي معروف

 

خانه طراحي مد «لووه» كيف دوشي جديد و منحصر به فرد خود را رونمايي كرد


خانه طراحي مد «لووه» كيف جديد خود را رونمايي كرد؛ كيفي به نام بارسلون كه در گروه كيف‌هاي دوشي قرار مي‌گيرد و دو ويژگي منحصر به فرد، اين كيف را از ساير نمونه‌هاي دوشي جدا مي‌كند. كيف بارسلونا با چرم‌هاي مختلف از ساده رنگي مثل سبز و نارنجي تا پوست ماري و. . . توليد مي‌شود و در مجموع تنوع آن مثال‌زدني است. از سوي ديگر طراح، خلاقيت ويژه‌اي در ساخت قفل اين كيف به خرج داده است. يك مثلث از جنس كيف طراحي شده كه با بند به كيف وصل مي‌شود و با قرار گرفتن در زبانه، نقش قفل را بازي مي‌كند.

شيك ترين كيك هاي خاص

 

 

گلچيني از جديدترين كيك هاي خاص

 

مدل كيك هاي رمانتيك, زيباترين كيك
مدل كيك هاي خاص, زيباترين كيك هاي خاص

شيك ترين مدل كيك

 

مدل كيك هاي متفاوت, كيك هاي شيك
شيك ترين مدل كيك, مدل هاي كيك زيبا

مدل كيك هاي خاص

 

زيباترين كيك, مدل كيك هاي زيبا
زيباترين كيك هاي خاص, مدل كيك هاي رمانتيك

مدل كيك هاي تولد

 

 

مدل هاي متفاوت كيك, مدل كيك هاي متفاوت
كيك هاي شيك, شيك ترين مدل كيك

كيك هاي خاص عاشقانه

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/sundries/cake3-model2.html

هداياي روز مرد

 

هداياي روز پدر, بهترين هديه روز پدر

راهنماي خريد هداياي روز پدر

 

معمولاً خريدن هديه روز مرد و پدر از كارهاي مشكلي است كه اگر آن را درست انجام دهيم مي توانيم بگوييم كاري كرديم كارستان! با فرا رسيدن روز مرد و پدر همه ما اين سوال برايمان پيش مي آيد كه "چه چيز مي توانم به همسر يا پدرم هديه بدهم كه دوست داشته باشد؟ " در اين مطلب پيشنهادهاي ويژه اي براي شما داريم پس با ما همراه شويد.

 

 يكي ديگر از پيشنهادهاي ما براي خريد هديه روز پدر و مرد يك كيف كار مناسب با شغل و موقعيت اجتماعي همسر يا پدرتان است. كيف هاي چرم نسبت به بقيه كيف ها شيك تر هستند.

 

 مردها هميشه به وسايل و لوازم اصلاح نياز دارند. فرقي نمي كند كه در چه سن و سالي باشند و يا چه روش اصلاحي را بپسندند. 

 

 براي مردان فني ابزار آلات هديه خيلي مناسبي است.

 اگر پدر يا همسرتان اهل ورزش هستند لباس و ست هاي ورزشي هديه خيلي مناسب است.

 

 لباس و كفش براي آقايان هميشه كاربرد دارد و بهترين هديه براي روز مرد مي باشد. اين لباس ها شامل هر لباس هاي مجلسي و ... مي تواند باشد.

 

در زير پيشنهادهايي ديگر را براي شما آماده كرده ايم.

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/sundries/men3-day3-gifts2.html

هديه تولد براي دختر 12 ساله

1- پوشاك خواب يا جامه توخونه اي:در برگزيدن پوشاك دست شما بسيار باز است چون كه اين امكان را دارين كه بر اساس تنوع و كاربر بالاي پوشاك ها احد را به دلخواه گزينش كنيد مثلا مي توانيد برايش تي شرت بخريد يا پوشاك رسمي يا ست لباس اسپرت و ورزشي يا گونه ها مانتو از رسمي گرفته لغايت مانتو هاي هنري، وانگهي مي توانيد هديه تولد براي دختر 12 ساله در كناره همه ي ست لباسي كه تعبيه كريد دامن و يا شلوار مناسب آن ها را بخريد. به شما توصيه ميشود كه اگر تصميم گرفنيد كه براي دختر نوجوانتان مانتو را به عنوان هديه انتخاب كرديد با تعبيه ي يك سال ست با رنگ مانتو هديه ي خود را كامل تر و جذاب تر كنيد. ولي به اين نكته توجه كنيد كه نه مي توانيد لباس بچگانه تهيه كنيد و نه زنانه و به همين علت شدني است انتخاب هايتان محدود تر شوند اما كوشش كنيد در لباسي كه مي خواهيد بخريد از رنگ هاي شاد و تم رنگ هاي صورتي و بنفش بهره‌گيري شده باشد چون دختر ها از كودكي الي بزرگسالي عاشق اين رنگ ها هستند.


مشاهده تخفيف محصولات و خريد پوشاك هاي راحتي
۲- كفش ورزشي :دخترها در سنين مختلف به خصوص 12 سالگي علاقه ي زيادي به كفش هاي مختلف مشابه كفش هاي دخترانه، اسپرت، صندل و…. دارند كه همين انگيزه باعث مي شود خريد كفش يك برگزيدن عالي براي هديه باشد فقط اين نكته رو در عقيده بگيريد كه اگر از سايز دقيق پا اطلاع داريد به خريد كفش به عنوان هديه اقدام كنيد. همچنين اين جستار را در عقيده بگيريد كه دختر نوجوانتون داراي چه تيپ شخصيتي است ورزشكار است يا تيپ دخترانه اي دارد.
كفش هديه اي براي دختر 12 ساله3- عينك افتابي :عينك آفتابي هم جزو وسايلي است كه مي تواند براي يك دختر 12 ساله جذاب باشد اما براي خريد آن بايد با سليقه و فرم صورت فرد اشنايي كامل داشته باشيد تا عينك افتابي به درستي روي صورت آن بنشيند و جذابيت خاصي به صورت اش بدهد. همچنين ميزان محافظت از چشم در برابر آفتاب فاكتور مهمي است كه بايد به آن پروا كنيد. ولي با كمي دقت و اينكه سليقه نوجوانتان را بشناسيد مي توانيد به سوال هديه براي دختر نوجوان چي بخرم؟ پذيرش مناسبي دهيد.
پيشنهاد مي نماييم محصولات پر تخفيف عينك را ببينيد????4-ساعت مچي :ساعت مچي يك گزينش هوشمند براي هديه دادن است چون كه همش و در كل حال كاربردي است علاوه بر اين داراي تنوع قيمت و مدل هاي مختلفي از عقربه اي گرفته لغايت هوشمند است كه بسته به ميزان بودجه اي كه در نظر داريد مي توانيد مدل مورد عقيده خويش را خريداري كنيد.
كادوي تولد دختر 12 ساله بخريم؟/ خريد ساعت۵- كيف و كوله :كالاي ديگري كه به عنوان هديه مناسب براي دختر 12 ساله مي طاقت در نظر گرفت، كيف و كوله است كه داراي تنوع فوقاني مي باشد. از كيف فانتزي و حقير الي كيف پسنديده لپ تاپ كه داراي جنس هاي مختلفي مانند: چرم طبيعي، پارچه ، چرم مصنوعي و… هستند كه بنابر ميزان بودجه و نوع دربايستن ميتوانيد يگانه از انواع آن را بخريد. كوشش كنيد كيفي كه ميخواهيد بخريد جادار و كاربردي باشد و زيپ ها يا سگگ هاي آن داراي كيفيت احسان باشد. به اين نكته نيز توجه داشته باشيد معمولا دختران نوجوان از كيف هايي كه داراي بند بلندي باشد خوششان مي آيد.
كيف و كوله هديه براي دختر 12 ساله۶- لوازم آرايشي برقي :حساسيت دختران در سنين نوجواني به زيبايي پوست و مو بيشتر از پيشين مي شود و اينجاست كه ابزارها بهداشتي آرايشي برقي مانند سشوار، اتوي مو، بافت مو، بابيليس، فيس براش و… به كارشان مي آيد و ميتوانند به گزينه اي زياد مناسب براي هديه تبديل شوند كه لغايت سنه هاي زيادي برايشان كاربرد خواهد داشت. زمان خريد ابزارها آرايشي و بهداشتي برقي به اصالت و داشتن گارانتي توجه اخص اي داشته باشيد.
لوازم آرايشي برقي هديه براي دختر 12 سالهخريد لوازم آرايشي برقي
۷- كلاه :براي كوهنوردي و ورزش و پيك نيك و مسافرت خيلي گزينه پسنديده و جذابي مي باشد.
پيشنهاد ميكنيم اين نوشتار رو از دست ندهيد:خريد هديه براي دختر 10 ساله8-لوازم كوهنوردي و پيك نيك :كلاه و فلاسك كوهنوردي يك گزينش خاص و هوشمندانه براي دختران نوجواني كه به ورزش كوهنوردي و پياده روي علاقه دارند است و مايه مي شود آن ها به ورزش تشويق شوند كه ميتونيد گونه ها دمابان را در فروشگاه كادوكارت بررسي كنيد و در صورت مد نظر احد را خريداري كنيد.
از دمابان هاي موجود در سايت رويت كنيد! ????9-لباس مجلسي :متناسب با ين سن و سال و نيازهاي طبيعي دخترانه به ديده شدن ، پوشاك مجلسي كه مورد. سليقه و نظر نوجوانتان باشد ،پيشنهاد خوب است.
10- جامه شنا ( كادوي زايش براي دختر 12 ساله چي بخريم ؟ ) :مثل ساير موراد ورزشي كه در بالا به آن اشاره كرديم
11- آلات موسيقي:نواختن موسيقي يكتا از جذاب ترين كارهايي است كه يك دختر نوجوان مي تواند به انجام آن بپردازد و مايه پركار شدن ذهن و تقويت هوش خواهد شد آلات موسيقي داراي گونه ها مختلفي مثل: گيتار، ويولن، پيانو و… است كه مي توانيد با در نظر اخذ علاقه و بودجه به خريد كادو براي دخترتان بپردازيد.
آلات موسيقي هديه براي دختر 12 ساله12- عروسك:آموزش ساخت عروسك روسياين مقاله رو از دست نديد !
آموزش ساخت عروسك روسي تيلدا
عروسك و دختر كه پيوند تاب گسستني دارند و هيچ رقمه نميشه بينشون فاصله انداخت و عروسك ها بهترين هديه براي دختر 12 ساله هستند كه در هر سني از كودكي لغايت بزرگسالي مي تواند جذاب ترين گزينه باشند و داراي تنوع زيادي مثل عروسك خرسي، عروسك پليشي، عروسك روسي ، تيلدا و…. است كه ما در فروشگاهمون ازشون فت و فراوون داريم و توصيه مي كنيم براي دكوري هم كه شده يكتا با طرح دلخواهتون بخريد.12