نحوه شيك پوشي در دوران بارداري



تكنيك شيك پوشي در بارداري, لباس پوشيدن در بارداري

براي انتخاب لباس در دوران بارداري بهتر است به جز راحتي، به شيك بودن آن هم توجه كنيد


بعضي از خانم‌ها زمان بارداري، مدل و زيبايي لباس را فراموش مي‌كنند در حالي كه موقع انتخاب لباس در اين دوران بهتر است به جز راحتي، به شيك بودن آن هم توجه كنيد.


مثلا بد نيست بدانيد لباس هفته چهاردهم براي هفته نهم مناسب نيست يا در دو سه ماه اول كدام لباس‌ها مي‌تواند تا حدي انحناي شكم را بپوشاند. يك طراح لباس چند راهكار ساده براي شيك‌پوشي و خوش لباسي در مراحل مختلف دوران بارداري ارائه داده است. با ما همراه باشيد.

سه ماه اول بارداري منهاي لباس‌هاي تنگ
يشتر خانم‌ها دوست ندارند تا پيش از دو ماهگي ديگران متوجه بارداري آنها شوند. پس بايد لباس‌هاي خيلي تنگ و چسبان را كنار بگذاريد، نگاهي به كمد خود بيندازيد و لباس‌هايي را انتخاب و استفاده كنيد كه روي شكم، باسن و ران‌ها را مي‌پوشانند؛ مثلا ژاكت‌هاي ريزبافت، دامن‌هايي كه در بالا تنگ و پايين گشاد هستند يا پيراهن و تي‌شرت‌هاي پوشيده بپوشيد. اين لباس‌ها باعث مي‌شوند چند كيلو اضافه وزنتان خيلي به چشم نيايد.

همچنين تاپ‌هاي بلوز دار يا بلوزهايي كه كمربند دارند از ديگر انتخاب‌هاي مناسب سه ماه اول بارداري هستند. يادتان باشد پارچه لباس‌هاي شل روي شكم مي‌افتد اما استفاده از يك كمربند باعث مي شود لباس خوش دوخت‌تر به نظر برسد و خيلي گشاد و آويزان نباشد. با اين نوع بلوزها مي‌توانيد شلوار جين بوت كات (دمپا) بپوشيد تا كاملا شيك به نظر برسيد.

براي پوشيدن لباس‌هاي بارداري آماده نيستيد!
بعد از چند ماه مشكل اينجاست كه شكم خانم باردار به قدري بزرگ شده كه لباس‌هاي پيش از بارداري ديگر اندازه او نيستند. بعد از اين بايد گزينه‌هاي جديدي به كمد لباس خود اضافه كنيد؛ مثلا كمربندهاي كشي يا باندهاي مخصوص بارداري بخريد كه بالاي شلوار بسته مي‌شوند و هيچ دكمه يا زيپي ندارند. چنين كمربندهايي شلوار جين را بدون دكمه نگه مي‌دارند و كسي هم متوجه اين تغيير نمي‌شود. در شرايط اضطراري مي‌توانيد از باندهاي كشي استفاده كنيد و آن را در سوراخ دكمه بپيچانيد تا كاربرد مشابه آن را داشته باشد.

مشكلي به نام تپلي!
در ماه‌هاي اول تصور مي‌كنيد كه چاق و تپل به نظر مي‌رسيد اما هنوز براي اين نگراني‌ها زود است. در اين مرحله كمي چاق مي‌شويد ولي آن قدر نيست كه به خاطر آن ناراحت باشيد. براي اينكه اعتماد به نفس خود را از دست ندهيد بهتر است لباس تنگ نپوشيد چون به هيچ وجه زيبا نيست. همچنين از پوشيدن بالاتنه‌هاي پر چين خودداري كنيد. به عنوان مثال دنبال تاپ‌هايي باشيد كه كوتاه نيستند و همچنان شما را روي فرم نشان مي‌دهند. حتي تونيك انتخاب مناسبي است چون شانه و بازوهاي شما را مي‌پوشاند و باعث مي‌شود اضافه وزن‌تان كمتر ديده شود.

لباس بارداري به شرط سايز مناسب!
هر چند دوران بارداري با اضافه وزن همراه است اما اين چاق شدن نبايد اعتماد به نفس شما را از بين ببرد. از طرفي به عنوان يك خانم باردار هرگز، هرگز و هرگز دنبال لباس‌هاي گشاد و بي‌قواره نباشيد بلكه لباس حاملگي منطبق با سايز و سليقه‌تان بخريد. بد نيست بدانيد اينترنت پر است از عكس‌هاي لباس‌هاي بارداري زيبا و البته مناسب مهماني و عكس‌هاي آتليه‌اي.

 

 

 

منبع : ninisite.com


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.