از چه راه هايي وارد شويم تا مادر شوهر علاقه به ما پيدا كند ؟

چگونه مي توانيم وارد شويم تا مادرشوهر به ما علاقه مند شود؟
در خانواده هاي تازه ازدواج كرده و دختران شاهد عجله زيادي براي حضور در پيش مادر شوهر خواهيم بود. روي خط بمانيد.

 

رابطه عروس و مادرشوهر هميشه در جامعه مورد انتقاد قرار گرفته است. البته افرادي هستند كه علاوه بر اين باورها ، رابطه خوبي با مادر شوهر نيز دارند. نقش مادر شوهر خود را بازي نكنيد و به تدريج با او دوست خوب شويد.

 

• با همسرتان مسابقه اي برگزار كنيد كه در آن توپ او را بگيريد ، عاشق مادرش باشيد. ما به شما قول مي دهيم تا پايان عمر نتيجه خوبي داشته باشيد.

 

موارد بد را فراموش كنيد و هرگز در مورد جنبه هاي منفي رابطه خود با خانواده با شريك زندگي خود صحبت نكنيد. اگر چيزي شما را نگران كرد ، آن را همراه با نكات مثبت با آرامش بيان كنيد.

 

• اگر به دنبال راحتي هستيد ، در ابراز عشق به خانواده شوهر ، به ويژه مادرش ، منتظر پاسخ مثبت نباشيد.

 

همانطور كه فرزندتان را دوست داريد ، شوهر و مادر شما نيز حق دارند يكديگر را دوست داشته باشند. پس صادق باشيد و به آن عشق احترام بگذاريد.

 

• تمام سخنان شوهرتان را مسلم و بديهي نگيريد. براي شادابي خودتان بايد به راحتي از كنار برخي كلمات عبور كنيد.

 

به ياد داشته باشيد كه فرزندان شما علاوه بر عموها و عمه ها به عموها نيز نياز دارند. بنابراين سفر بين دو خانواده را متعادل كنيد و بگذاريد فرزندانتان هويت گسترده تري داشته باشند.

از چه راه هايي وارد شويم تا مادر شوهر علاقه به ما پيدا كند ؟

• مادرشوهر خود را متقاعد كنيد كه پسرش را نخواهيد گرفت. البته ، اين لازم نيست كه يك نقل قول مستقيم باشد. بهتر است اين را با رفتار و گفتار غير مستقيم خود ثابت كنيد.

 

چگونه قلب مادر شوهر خود را بدست آوريم؟

به گفته تالاب ، البته هرگز نبايد به مادرشوهر با مشكل نگاه كرد ، اما براي يافتن توجيه منطقي و منطقي و رهنمودهاي روانشناختي در مورد نحوه گرفتن عروسها از مادرزن ، به سراغ ماريام رفتيم. حسيني ، روانشناس.

 

از افكار بي اثر بپرهيزيد: با در نظر گرفتن سه عنصر صميميت ، عشق و تعهد ، رابطه خوبي با مادر شوهر خود برنامه ريزي كنيد ، افكار بد بينش شما را از بين مي برد و تصميم گيري را براي شما دشوار مي كند.

 

روابط مبتني بر احترام: روابط خود را براساس احترام متقابل برنامه ريزي كنيد. منتظر نمانيد تا از شما پيشي بگيرد. بزرگتر و كمتر يك اصل مهم و به ياد ماندني در اين زمينه است. شخصي به ديگران احترام مي گذارد ، شخص محترمي وجود دارد و شخصي كه به دنبال احترام است بايد آغازگر احترام به ديگران باشد.

 

روابط صميمي: اگر خانواده شوهر و به ويژه مادر او متقاعد شوند كه پسر آنها با خانواده اي صميمي و صميمي ارتباط دارد ، روابط عاطفي و عشق آنها تقويت مي شود. اما اگر از ابراز عشق خودداري كنيد ، احساس نزديكي بين شما مخدوش مي شود.

 

نامزد و مسئوليت پذير باشيد: تصور كنيد كه وقتي مادرتان را مريض مي كند چقدر وقت مي گذاريد تا به او اطمينان دهيد. با خانواده شوهر خود ، به خصوص مادرش ، يكسان باشيد. البته با كاهش تعهد نسبت به خانواده بعد از ازدواج ، تعادل خود را حفظ كنيد. به ياد داشته باشيد كه مادرشوهر شما گرانبها ترين فرد زندگي شما ، همسرتان را با خون قلب خود پرورش داده است.

 

https://topersian.ir/از-چه-راه-هايي-وارد-شويم-تا-مادر-شوهر-عل/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.