حجاب عجيب سارا و نيكا باز هم حاشيه ساز شد

مهاجرت و خانواده سارا و نيكا
سارا و نيكا اين روزها فقط درفضاي مجازي حضور دارند. سارا و نيكا دوقلوي هاي پرحاشيه سينما و تلوزيون هستند . سارا و نيكا درسال 90 با بازي در سريال پايتخت چهره شدند. سارا و نيكا از سال 93 براي زندگي به خارج از كشور رفتند. سارا و نيكا در اين مدت با عكس هاي نامتعارف جنجال زيادي در فضاي مجازي داشتند.
سارا و نيكاسارا و نيكا پايتخت روزي كه قدم به تلويزيون ايران گذاشتند و دقولوهاي افسانه اي كشور شدند حالا پس از گذشت سالها و حواشي زيادي كه دنبال آنها بود حالا از سري جديد پايتخت كنار گذاشته شدند چرا كه كج راهه رفتند.
آرايش غليظ سارا و نيكاسارا و نيكا فرقاني دو خواهر معروف سريال پايتخت كه حذف آنها از سري آخر اين سريال كلي حاشيه به همراه داشت اين روزها در اينستاگرام فعاليت خوبي دارند.
اين دوخواهر معروف وقتي براي آخرين بار لايو گرفتند حجاب عجيب و غريب و آرايش غليظ آنها بيشتر از هر موضوع ديگري به چشم مي آمد.
​زندگينامه سارا و نيكا فرقاني اصلسارا و نيكا فرقاني اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساكن سوئد هستند. اين دو خواهر بازيگر هنوز يكسال نشده بود كه وارد عرصه هنر شدند و با سريال پايتخت به شهرت رسيدند، در حال حاضر در سوئد زندگي ميكنند، نيكا يك دقيقه از سارا بزرگتر است.
اولين تجربه حضور هنري سارا و نيكا به سريال دوباره زندگي به كارگرداني نادر مقدس در سال 1384 بر ميگردد كه 9 ماه بودند و در آن سريال نقش دو خواهر را ايفا مي كردند كه در كودكي از يكديگر جدا شده بودند و يكي در خانواده اي ثروتمند و ديگري در خانواده مذهبي بود.
سارا و نيكانحوه ورود به پايتختآقاي رسول حاتمي بر اساس شناختي كه از اين خانواده در سريال دوباره زندگي داشت آنها را براي بازي در سريال پايتخت به سيروس مقدم معرفي كرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نيك نژاد (فيلمنامه نويس) براي نقش دوقلوهاي پايتخت انتخاب شدند.
سارا و نيكا در مصاحبه هاي گوناگوني كه با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به اين سوال كه علاقه اي به بازيگري دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصميمي نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نيكا به دامپزشكي علاقه زيادي دارد و عكس هاي زيادي از سارا و نيكا در كنار هاي سگ هاي مختلف منتشر شده است.
سارا و نيكاسارا و نيكاسارا و نيكاسارا و نيكاسارا و نيكاشهرت سارا و نيكاسري اول سريال پايتخت در نوروز 90 از شبكه يك پخش شد، كم كم با فصل هاي دو – سه و چهارم اين بچه ها ديده شدند و به شهرت رسيدند، تنها تجربه جدي اين دو خواهر با پايتخت بود. در اين سريال سارا و نيكي نقش فرزندان نقي معمولي را بازي مي كنند.سارا و نيكامهاجرت و خانواده سارا و نيكاپدر سارا و نيكا فوتباليست بود و تو ليگ جوانان درتيم هاي عقاب و راه آهن 15 سال توپ زدند و بخاطر حادثه اي كه در فوتبال برايشان پيش آمد ديگر نتوانستند فوتبال را ادامه بدهند و بعد از مدتي پس از فصل دو پايتخت از سال 1392 خانواده فرقاني براي ادام تحصيل دختران دوقلو عازم كشور سوئد شدند تا دخترا در اين كشور به تحصيلات خود ادامه مي دهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.