خريد اينترنتي ترمز فرش

ترمز فرش چيست ؟

بسيار پيش اماده كه براي منزل فرشي را خريداري كرده ايد اما مدام در حال فيكس كردن فرش سرجايش هستيد چرا كه فرش روي سراميك سر ميخورد.

اين مشكل اغلب مواقعي اتفاق مي افتد كه فرش در سايزهاي كوچك باشد . مخصوصا براي پادري ها . كناره ها . مشكل سر خوردن فرش روي سراميك حتي گاها خطرناك هم هست و باعث زمين خوردن افراد ميشود .

 

چگونه مشكل سر خوردن فرش را حل كنيم؟

براي حل مشكل ليز خوردن فرش ، وسيله اي به نام ترمز فرش را مي توان در بازار يافت. يك قطعه پلاستيك نرم يا سيليكوني مانند كه از يك طرف چسب دارد.

خريد ترمز فرش

و به فرش مي چسبد و از طرف ديگر ، بسته به جنسيت آن ، فرش را در جاي خود ثابت مي كند. ترمز فرش به صورت متري هم در بازاريافت ميشود.

اما به دليل اينكه داراي چسبي كه از يك سمت روي فرش بچسبد نيست و قطر زيادي كه دارد فرش را برامده جلوه ميدهد عملكرد نوع تكه اي و چسبي را ندارد.

مقاله پيشنهادي براي مطالعه: تبديل عكس به تابلو فرش

مراكز فروش ترمز فرش

ترمزهاي فرش بسته به اندازه و كيفيت محصول در فروشگاه هاي پلاستيك با قيمت هاي مختلف يافت مي شود.

خودتان ترمز فرش بسازيد

همانطور كه گفته شد ترمزهاي فرش از نوعي پلاستيك سيليكوني ساخته مي شوند. چسب حرارتي معمولاً در همه خانه ها يافت مي شود.

قيمت ترمز فرش

شما ميتوانيد به صورت نقطه به نقطه پشت فرش را به چسب حرارتي اغشته كنيد و پس از خشك شدن چسب فرش را پهن كنيد با توجه به تجربه مصرف كنندگان از ترمز فرش در بازار و عدم رضايت آنها به دليل جدا شدن ترمز فرش از پشت فرش به دليل استفاده از چسبهاي بي كيفيت ، بهتر است خودتان دست به كار شويد و به روش فوق فرش خودتان را داراي ترمز فرش كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.