ايده هاي جالب براي روز پـــدر



 

هديه روز پدر,ايده براي روز پدر

 

هديه روز پدر-پس از روز مادر اين بار نوبت پدرها است كه برايشان برنامه اي ويژه داشته باشيم. روز پدر نزديك است و همه احتمالا در اين فكر هستند كه روز پدر را چطور برگزار كنند.

 

بدون شك ، پدران ما در قلب و ذهنمان جاي خيلي ويژه اي دارند. اينها احساساتي هستند كه با گذر زمان شدت مي گيرند و سرانجام روزي مي رسد كه بچه ها بزرگ مي شوند و سر كار مي روند. پس از رفتن به سر كار، زندگي شما خيلي شلوغ و خسته كننده مي شود و در اين هنگام دلتان خيلي هواي گذشته را مي كند، و قسمتي از آن گذشته لحظه هاي خوبيست كه با پدرتان به سر برده ايد.

 

روز پدر به شما اين فرصت را مي دهد كه دوباره به كودكيتان بازگرديد و كارهاي جالب انجام بدهيد. نمي دانيد چه كار بكنيد؟ اصلا نگران نباشيد زيرا ما به شما مي گوييم چه كارهايي مي شود در روز پدر انجام داد.

 

10- همه كاري كه شما بايد انجام دهيد اين است روي دستگاه پخش دي وي دي خود، فيلمي از دوران كودكي تان بگذاريد از زمانهايي كه با پدرتان بازي مي كرديد. روزهايي كه با هم توپ بازي مي كرديد، او توپ را براي شما مي انداخت و شما آن را مي زديد. كي بود كه پول شيشه هايي را كه با توپ مي شكستيد، مي داد؟

 

9- با پدرتان بنشينيد و صحبت كنيد. تلاش كنيد درك كند كه چقدر نقش مهمي در زندگي شما دارد. مشخص است كه اين كار حس خوبي به او مي دهد و دوباره احساس جواني و مهم بودن مي كند. همه كارهايي را كه برايتان كرده، به او بگوييد . مرارتهايي را كه در راه شاد كردن شما متحمل شده به او يادآوري كنيد.

 

8- براي پدرتان داستاني نقل كنيد و چند تا جوك تعريف كنيد و در همين حين صداي خودتان را ضبط كنيد. سپس قرار بگذاريد كه هر سال به اين نوار را گوش كنيد. وقتي كه به اين نوار گوش مي كنيد هرچيزي را كه به ذهنتان خطور مي كند و هر احساسي را كه در دلتان به وجود مي آيد يادداشت كنيد.

 

7- الان وقت استفاده از پولهايتان براي اهداف درست است. به يك فروشگاه خوب برويد و يك كارت مخصوص روز پدر براي پدرتان بخريد. او حتما از اين كار شما خوشش خواهد آمد.

 

6- عكس بگيريد بله شما حق را به من مي دهيد. چند عكس به يادماندني با پدرتان بگيريد و آن را روي ميزكارتان بگذاريد تا هر وقت كه روز سختي داشتيد به تصوير پدرتان نگاه كنيد و به يادآوريد كه او تمام اين سختي ها را با عشق تو هموار كرده است.

 

5- از آخرين باري كه با پدرتان بازي كرده ايد زمان زيادي مي گذرد؟ اين طور نيست؟ اما براي اين كار هيچ وقت دير نيست. روز پدر امسال، ترتيبي بدهيد كه باهم يك بازي مورد علاقه هردونفرتان را انجام بدهيد. قايم باشك چطور است؟ مطمئنا پدر شما همه سوراخ سنبه هاي خانه را به خوبي مي شناسد!

 

 

4- هر پدري به فرزند خود در دوران كودكي درسهايي مي دهد. دفتري بخريد و در آن همه درسهاي اخلاقي خوبي را كه در زمان كودكي از پدرتان آموخته ايد بنويسيد. سپس اين ياداشتها را به پدرتان نشان بدهيد. اما براي انجام موفقيت آميز اين كار لازم است كه اين درسها را به خاطر داشته باشيد. آيا به ياد داريد؟

 

3- امسال هديه روز پدر را از همان فروشگاه مورد علاقه خود بخريد . فاصله سني خودتان با پدرتان را فراموش كنيد . فكر كنيد براي عزيزترين دوست تمام سال هاي زندگيتان خريد مي كنيد . از تمام خلاقيتتان استفاده كنيد.

 

2- يك هديه قشنگ و عالي به پدر بدهيد. بگذاريد اينها را پيشنهاد كنيم: يك عطر عالي، يك پيراهن خوب( اگر پدرتان فكر مي كند هنوز جوان است يك تيشرت هديه خوبي است) و از اين قبيل.

 

1- براي روز پدر حتما هديه اي براي پدر بزرگتان در نظر بگيريد . اگر او در شهر يا كشور ديگري زندگي مي كند حتما به او زنگ بزنيد و روز پدر را تبريك بگوييد.فراموش نكنيد شما فرصت زيادي براي ابراز علاقه و دوست داشتن آنها نداريد.

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/sundries/interesting-ideas-fathers-day.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.