خريد ست هديه مردانه

كيف پول به عنوان يكي از كادو ست مردانه در بيان شخصيت مردان نقش مهمي دارد. بنابراين ، هنگام انتخاب كيف پول مردانه بايد نكاتي از جمله: مواد كيف پول ، مدل از نظر زيبايي و عملكرد ، فضاي داخلي كيف و قابليت تميز كردن آن در نظر گرفته شود.
در مورد پوست ، بسياري معتقدند كه فقط يك نوع پوست وجود دارد و اين يك اشتباه بزرگ است كه استادان به نفع خود استفاده مي كنند! بهترين ، نرم ترين ، با دوام ترين و گران ترين چرم ، چرم آنيلين است. اين ماده فقط 5٪ از پوست موجود را شامل مي شود و داراي نوعي قدمت و زنگ زدگي است كه نشان دهنده گذشت زمان در اين پوست است كه نشان از قدمت و ارزش آن دارد. چرم با كيفيت كامل در درجه دوم قرار دارد.
95٪ از پوست هاي ديگر هميشه نياز به ترميم دارند تا نقص ها را پنهان كنند ، رنگ كنند و حتي عمر آنها طولاني شود. اين نوع پوست نرم و يكدست به نظر مي رسد و به مرور زمان زنگ زدگي و قدمت بر روي آن نمي نشيند و هيچ احساس تجملي از پوست آنيلين وجود ندارد.
در زير به برخي از كيف پول هاي مردانه با بهترين كيفيت اشاره كرديم كه قيمت مناسبي نيز دارند. مي توانيد از اين پيشنهادات هم براي خود خريد كنيد و هم به ديگران بدهيد.
ست هديه چرمي Diba كد LS2ست هديه چرمي Diba كد LS2
اين محصول را در ديجي كالا مشاهده كنيد
يكي از مشكلات خريد كمربند هديه اين است كه ممكن است از اندازه دقيق كمر گيرنده اطلاع نداشته باشيم. براي حل اين مشكل ، يك سنبه براي سوراخ كردن و اندازه گيري كمربند در داخل بسته بندي چرمي Diba قرار مي گيرد. كالاهاي اساسي چرمي كه يك آقا روزانه استفاده مي كند در يك بسته بندي منحصر به فرد در كنار يكديگر قرار مي گيرد. اين هديه چشمگير بدون شك هر آقايي را تحت تأثير قرار داده و مي تواند هديه اي نفيس به حساب بيايد. كيت هاي كيف گربه اي براي افرادي كه كت و شلوار دارند يا افرادي كه عادت دارند كيف پول خود را در كيف هاي دستي خود بگذارند ، مناسب است و كيت هاي كيف جيبي براي افرادي كه لباس راحتي مي پوشند مناسب است. مزيت كمربند و كيف قهوه اي اصل و طبيعي بودن آن از چرم مشكي است. و مزيت چرم مشكي اين است كه با اكثر لباس ها قابل تكميل است.
ست هديه چرمي ما ، مدل Tik-2ست هديه چرمي ما ، مدل Tik-2
اين محصول را در ديجي كالا مشاهده كنيد
اگر به دنبال يك هديه چرمي مناسب هستيد و در عين حال بسيار كاربردي هستيد و قيمت آن نيز براي شما مهم است ، اين محصول به شما پيشنهاد مي شود. جعبه محصول خود از چوب ساخته شده است و مي تواند براي نگهداري وسايل شخصي مورد استفاده قرار گيرد. در آخر اين كيت هم از نظر كيفيت و هم از نظر قيمت بسيار مناسب و اقتصادي است.
ست هديه چرمي كد آرا كد s010ست هديه چرمي آرا كد s010
اين محصول را در ديجي كالا مشاهده كنيد
ست چرمي سه تكه شامل كيف پول و كيف جامبو ، كمربند مردانه كلاسيك و جاكليدي به همراه جعبه كادويي شيك است. اين كيف پول شامل يك محفظه تلفن همراه با ابعاد حداكثر 6.5 اينچ ، 5 اسلات كارت اعتباري و يك جيب با اسلات كارت شناسايي است. جاكليدي يك حلقه با اتصالات با كيفيت و انعطاف پذير است. كمربند كلاسيك مردانه كمربندي زيبا و شيك است كه اندازه آن 130 سانتي متر است سايز بندي كمربند بسيار آسان است ، سگك را مي توان به راحتي با يك پيچ از كمربند جدا كرد و مي توان كمربند را مطابق اندازه كمر خود برش داد و دوباره سگك را به كمربند بست با پيچ

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.