اصول نگهداشتن به موقع پول و خريد درست كالا

اصول نگهداري به موقع پول و خريد كالاي مناسب

مردم ، به ويژه بازرگانان و كارمندان ، هميشه بايد از يك طرف به هزينه هاي خود و از طرف ديگر به جيب پول هاي خود نگاه كنند تا نكات موفق تري را در زندگي بخوانند.

 

به گفته تالاب ، خريد و صرف هزينه در زندگي ، اگر با اصول مطابقت نداشته باشد ، مي تواند در آينده به مشكلات مالي منجر شود و بهتر است ياد بگيريد كه چگونه خريد بهينه داشته باشيد. مغازه ها در فصل تخفيف قرار دارند و شما از فروشگاهي به فروشگاه ديگر مي رويد و بهترين زمان براي خريد را حس مي كنيد و تا جايي كه ممكن است هزينه خود را خرج كنيد.

 

مراقبت منطقي و منطقي براي زندگي مالي

برخي از افراد چنان در خرج كردن پول خود عجله دارند كه در نهايت از پولي كه نگرفته اند استفاده مي كنند. اين بدان معناست كه براي دستيابي به خواسته هاي رنگارنگ و گاه عجيب ، آنها پول را قبل از دريافت پول خرج مي كنند. طبق تحقيقات ، ريشه اين اسراف در رابطه بين احساسات و پول نهفته است.

 

براي برخي از افراد ، درك اين رابطه و تأثير احساسات بر تصميم گيري ها بسيار دشوار است. آنها به اين سطح نرسيده اند كه نحوه تصميم گيري پولي به طور جدي با سبكهاي احساسي برخورد با هر تصميم ارتباط دارد ، آنها ريشه هاي پنهان تصميمات خود را نمي بينند و متأسفانه بهاي اين سوerstand تفاهم را مي پردازند. قيمت ممكن است خيلي بالا باشد.

 

همين مشكلات عاطفي باعث مي شود كه بسياري از مردم به دلايل بي فايده از پول استفاده كنند. اگرچه اين دلايل منطقي و معقول به نظر مي رسند ، اما در واقع پوششي منطقي براي برخي احساسات است و ناخودآگاه منابع مالي فرد را از بين مي برد. تصور غلط ديگري كه ممكن است براي برخي پيش بيايد تمايل به خريد همه چيز ، از جمله عشق است.

 

فردي با درآمد و ثروت مناسب مي تواند با هزينه هاي زياد سعي در جلب عشق و علاقه ديگران داشته باشد. اگر مي خواهيد بفهميد كه اين اشتباهات عاطفي و رابطه آنها با پول چقدر و چرا است ، اين مقاله را از دست ندهيد ، زيرا در موارد زير ، نمونه هاي برجسته اي از توهمات را كه منجر به اسراف مي شود ، به شما ارائه داده ايم.

 

اگر اين احساسات را مي دانيد ، با كمي كنترل و تلاش مي توانيد از تأثير آنها در تصميم گيري جلوگيري كرده و پول خود را از دست بدهيد.

 

تمايل مداوم به خريد

بسياري از ما وقتي احساس افسردگي ، اضطراب و تنهايي مي كنيم اقدامات فوق العاده اي براي تغيير روحيه خود انجام مي دهيم. به عنوان مثال ، برخي بيش از حد غذا مي خورند يا از مواد مخدر و الكل استفاده مي كنند. اقداماتي كه نه تنها كمكي به حل مشكل نمي كند بلكه در نهايت مخرب است.

 

به گفته تالاب ، جالب است بدانيد كه يكي از مهمترين نمونه هاي كنترل شرايط نامطلوب رواني ، روي آوردن به خريد مداوم است. احتمالاً ديده ايد كه مردم در شرايط دشوار به خيابانها مي آيند تا احساسات خود را كنترل كنند و همه چيز را صرف نظر از قيمت و استفاده از آن بخرند. چنين خريدهاي بي فايده معمولاً كاملاً بي فايده است و تفاوتي با دور ريختن پول ندارد.

 

https://holoo1.ir/اصول-نگهداشتن-به-موقع-پول-و-خريد-درست-كا/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.