ساره بيات و همسرش عليرضا افكاري + بيوگرافي و عكس

عليرضا افكاري نوازنده برجسته ايراني خبر رسمي ازدواج خود با سارا بيات بازيگر سريال تلويزيوني گيزو ، دل و فيلم جدايي نادر از سيمين را اعلام كرد.


 سارا بيات ، بازيگر مطرح كشورمان كه اين روزها در سريال گيزو نقش او را مي بينيم ، تا امروز در مورد ازدواجش صحبتي نكرده بود ، اما عليرضا افكاري آهنگساز و تنظيم كننده متن زيبايي درباره ازدواج در ارديبهشت نوشت 25 ، 1400. او رسماً خود را در رسانه ها به سارا بيات معرفي كرد.
ازدواج سارا بيات و عليرضا افكاريعليرضا افكاري در اينستاگرام خود نوشت:
"همسرم ، بانوي زيباي من ...
در تمام سالهاي زندگي مشترك ما ، سالهايي كه با شما زندگي كردم ثمره آثاري بوده كه به خوبي در قلب مخاطب مي نشيند.
از تأثير حضور شما در خلق اين آثار و زندگي من ، از حضور شما ، براي هميشه با من بودن و عشقي كه هر لحظه رنگ جديدي به زندگي من مي بخشد متشكرم.
باشد كه هميشه در عشق در فراز و نشيب هاي زمان غرق شويم و جاودانه و اين قسمت از خاطرات مشتركمان باشد كه مانند ديگر قطعات من به چشم هاي عزيز شما تقديم شده و مي شود ...
سارا بيات و همسرش عليرضا افكاري + بيوگرافي و عكس
ويدئوي همراه آن عكسي از سارا بيات همراه با يك قطعه موسيقي بود ، ترانه اي كه عليرضا گورباني خوانده و آهنگسازي آن را عليرضا افكاري انجام داده است. اين اثر بخشي از سريال اشتباه بود ، معروف به "خنده صريح تو مرا از اين فاصله كشته است".
پست عليرضا افكاري با تبريك تعدادي از چهره هاي مشهور ايراني مانند رضا يزداني ، احسان خواجه اميري و سينا سرلك به مهناز افشار ، محمدرضا غفاري ، علي اوجي ، كوروش تهامي و همچنين رضا قوچان نژاد ، فوتباليست مشهور همراه بود. سارا بيات نيز با ارسال نظر همسرش پاسخ پست خود را داد و نوشت: "عليرضا عزيز ، از حضور شايسته شما در اين سالها متشكرم."
عليرضا افكاري همسر سارا بيات كيست؟عليرضا افكاري نوازنده و موسيقي دان ايراني متولد سيزدهم سپتامبر 1977 در اصفهان است. وي آهنگساز و تنظيم كننده آوازهاي ايراني به سبك پاپ و سنتي است كه از سال 2001 به طور حرفه اي آهنگسازي مي كند.
وي تاكنون با خوانندگان برجسته اي مانند احسان كاجه اميري ، روزبه بماني ، مهدي يراحي ، هشايار اعتمادي ، سينا شعبانكاني ، حجت اشرف زاده ، رضا يزداني ، عليرضا عصار ، علي زند وكيلي و سينا سرلك و .. همكاري داشته است.
سارا بيات و همسرش عليرضا افكاري + بيوگرافي و عكس
دستاوردهاي هنري عليرضا افكاريعليرضا افكاري در سالهاي 1391 ، 1393 ، 16 و 1397 چهار بار از جشنواره موسيقي ما تنديس زرين بهترين آهنگساز را دريافت كرد ، اما نتوانست در مراسم دريافت تنديس بهترين آهنگساز در سال 1391 شركت كند و فقط به مراسم سومين سالانه اجازه داده است. موسيقي ما
آثاري از عليرضا افكاريموسيقي متن فيلم ربوده شده به كارگرداني بيژن ميرباقري و كارگرداني عليرضا افكاري است. همچنين در اين فيلم قطعات ساخته شده توسط عليرضا افكاري با صدا و آهنگ روزبه بماني ساخته شده است.
سارا بيات و همسرش عليرضا افكاري + بيوگرافي و عكس
پسر عليرضا افكاريعليرضا افكاري از ازدواج قبلي خود دختري به نام نيكا دارد كه در زمينه موسيقي فعاليت مي كند.
سارا بيات كيست؟سارا بيات ، متولد 5 اكتبر 1979 در مشهد ، بازيگر سينما و تلويزيون است. سارا در يك خانواده چهار نفره بزرگ شده و فقط يك خواهر كوچكتر به نام سروين دارد كه همسر رضا كوكان نژاد (بازيكن فوتبال) است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.